Hemma

133655-156

Äntligen hemma efter en lång helg i Lund. Klockan ringde 6.15 på lördags morgonen. Då var det dags att gå över till Rebeckas hotellrum & måla på sista lagret färg innan det var dags att posera på scen.

Det var lång väntan mellan passen eftersom det var många som skulle upp på scen. Att äta var då ett bra tidsfördriv. Innan jag åkte solade jag och kände mig ganska brun fram tills igår.

Min sambo var med & coachade Christer som kom 2:a. Grattis! Rebecka hamnade precis utanför pallen på en fjärde plats.

Helgens outfit har inte varit så spännande då jag har haft myskläder på sig sen jag åkte i fredags tills jag kom hem sent i natt + hela dagen i dag. Ska bli kul att få klä sig lite snyggare i morgon.

Kommentarer
Postat av: Smabo jocke

Ah, duktiga vi alla var som levererade. två andra platser till gymet och en fjärdeplats. Mycket bra. Får se vilken nästan tävling blir, träningen går bra för alla nu (även smulan inräknat ;) ).

Snygga träningbrallor du köpte, satt som gjutet! Snart åker vi till boden, ;)

2006-12-05 @ 08:48:07
Postat av: charlotte

thanks honey;)

2006-12-05 @ 09:00:50
URL: http://glitzy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0