Till Becka

133655-226
Becka ville ha tips om vart man kan köpa billiga Redken prylar på ebay så nu ska hon få det:)

Kolla in American Beauty Shop. Superbilligt om man jämför med de svenska priserna som är hutlösa. Frakten är dock lite dyr från USA men man sparar fortfarande in en massa pengar. Det står att de inte skickar till sverige, men de gör de om man mailar innan och frågar. Har själv beställt där ifrån.


Påminn dom om att skriva "gift" på paketet, så man slipper tull & skatt.

Tänk på att alltid kolla så att säljaren har sålt mycket + har bra feedback.

Kommentarer
Postat av: Anniz

Hej! Har nyss upptäckt din blogg! Du har fina outfits & är snygg i håret!:-) Tänkte bara fråga om det var länge sedan du köpte den där svarta jackan från Sisters som du har på en bild? Pris? Och vad är det för webshop du ska öppna? När? *nyfiken*

2006-12-19 @ 07:14:31
Postat av: glitzy/charlotte

anniz: tack vad snällt av dig. jag köpte jackan förr förra hösten. så den finns nog inte kvar:( den kostade runt 1200:- har jag för mig. men kolla de kanske har en liknande nu. lycka till. du kan ju skriva sen och berätta om du hittade någon.

min webshop kommer att heta www.glitzy.se men jag hinner aldrig med och koda ihop den. och jag kommer jobba dygnet runt i januari. så vi får se..det kommer att vara smycken och en del kläder till en början. man måste börja smått :)

2006-12-19 @ 07:23:04
URL: http://glitzy.blogg.se
Postat av: becka

ååh tack så jätte mycket! nu ska det skickas beställningar:D god jul på dej och tack för en mycket bra blogg!

2006-12-19 @ 11:09:11
Postat av: glitzy/charlotte

god jul på dig själv becka & alla andra också

2006-12-19 @ 13:07:39
URL: http://glitzy.blogg.se
Postat av: Paulina

www.lookfantastic.com har massa billiga hårvårdsgrejer.. beställde själv nyss därifrån

2006-12-22 @ 09:48:39
URL: http://paulinas.blogg.se
Postat av: glitzy/charlotte

paulina: jag såg det i din blogg igår. men usa är billigare :) ett redken shampoo för 60 kr. inte dåligt;)

ha en god jul

2006-12-22 @ 09:50:23
URL: http://glitzy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0