Äntligen hemma

Borta bra men hemma bäst. Har precis kommit hem från Karlskoga och fått träffat älsklingen och mina söta kissar som har längtat efter matte.

Började dagen med en långpromenad, riktigt skönt i detta härliga väder. Men inte så härligt så bilen kunde hålla sig ren på vägen hem. Känns extra bra att jag slängde ut 150 kr på en guldtvätt igår..grrr

Nu ska jag svida om från myskläder till gymkläder. Inte alls sugen på att träna, men det är bara att ta sig i kragen och släpa sig iväg. I dag är en sån där dag håret står åt alla håll och känner mig allmänt risig. En typisk söndag altså;)

Mer bloggande blir det efter gymet, har ju lite och ta igen nu när jag varit borta hihi

Tänkte jag skulle tipsa lite om olika ebaysäljare som man kan lita på i vått och torrt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0