Ebay

Ebay öppnar många dörrar som tidigare varit stängda. Man har helt plötsligt råd med dyr hudvård, dyr hårvård, dyra kläder mm.

Men det är viktigt att man kollar upp säljaren innan man handlar. Handla aldrig av någon med dålig feedback eller någon som sålt ett fåtal saker. Bättre att handla av de som har varit med länge och har full feedback.

Sugen på att köpa underkläder till killen? kolla in den här shoppen.

Jag använder ID smink, det är helt underbart. Har du inte testat så borde du. Det är så rent så du kan sova med det + sola. Det är hur som helst dyrt i sverige, men billigt på ebay. Your makeup store har jag handlat flera gånger från.

Ole Henriksen har bivit stort och används av många kändisar. Kostar även det massor av pengar. Men inte på ebay:) Kolla in denna shop där du kan fynda. Och då menar jag fynda.

Ett tips är att om ni handlar från någon som inte är bosatt inom eu ska ni be säljaren skriva att paketet skickas som en gåva så ni slipper betala skatt & moms.


fler tips på ebay shoppar kommer att komma inom kort om intresse finns?


Kommentarer
Postat av: Lindis

Här finns intresse! Jag har hit tills varit aldeles för feg för att handla från Ebay, är osäker på hur det funkar med bla annat tull osv.. lite info hade varit toppen! Skriv gärna en liten hint på min blogg om du bestämmer dig för att skriva mer om ämnet så jag inte missar det!!!

2006-11-19 @ 23:10:46
URL: http://lindisplace.blogg.se
Postat av: charlotte

hej. jag vet att många är för fega, men det är inte farligt:) så länge man är försiktig och noggrann. Jag har blivit lurad 2 ggr och det var i början av mitt ebayande. Men jag har köpt över 100 saker på ebay så 2 ggr är inte så farligt. men skriv gärna frågor så svarar jag.

jag skriver i din blogg när det kommer ett bytt inlägg i ämnet ebay:)

2006-11-20 @ 07:16:10
URL: http://glitzy.blogg.se
Postat av: Sussa

Bra Challe, mer sådant!

//Kram Sussa

2006-11-20 @ 14:29:29
Postat av: charlotte

nämen sussa. kul att du skriver. kanske ska öppna en ebayskola? hihi. jag är ju proffs i att ebaya.

2006-11-20 @ 15:38:17
URL: http://glitzy.blogg.se
Postat av: Lollo

Tips!! Jag beställde nyss Redken-och Tigi produkter från Lookfantastic.com till jättebra priser. Jag fick varorna på fyra dagar!

2007-07-24 @ 17:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0