Klänningar kan jag inte få nog av

klänningar

Jag har fastnat för klänningar för tillfället. Skulle gärna ha det varje dag. Nja, kanske skulle bli lite tjatigt. Eller vad tror du? I helgen var det fest, så det blev en kläning från H&M. Snygg och enkel men inte så enkel så den inte passar till fest. Lila är en av höstens och vinterns stora färger så denna klänning kommer jag ha mycket nytta av i vardagen också.

Velvet vs Velvet
Har lite beslutsångest gällande klänningarna från Velvet.

Jag kan inte bestämma mig. Den till höger är en aningen kortare och gör att jag vill ha den till vänster. Den till vänster har knapparna som inte den till höger har.  Hmmm jag får ta mig en ordentlig funderare. Någon som kan hjälpa mig? :)


Acne
Supersnygg, men den skulle tyvärr göra ett för stort hål i plånboken nu när vi ska flytta snart. Det vuxna livet handlar om prioriteringar även om jag inte är så bra på det alltid när det gäller att prioritera bort kläder i alla fall.

Kommentarer
Postat av: malin

Hej! Har du bestämt vilken klänning du ska ta? Jag kör på den lite kortare modellen i mörkblå :)
Armbanden är jättefina fast en aning dyra, du vet ingen budgetvariant?

Förresten vet du hur C&C linnen och AA linena är i storleken?

mvh malin

2006-11-07 @ 17:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0