Någon som testat Easylooks?

Någon som testat?

Jag har köpt Smokey eyes. En av många färdiga set. Jag kan tycka att det är svårt att få till en bra sotig look på ögonen, men inte med detta kit. Hur lätt som helst. Men det negatvia är att krämögonskuggan kletar ihop sig efter ca 30 min på ögonlocket. Detta syns bara när man tittar ner, men ändå.

Läppglanset är rikgti snyggt. Önskade man kunde köpa bara det.

Någon som har andra erfarenheter kanske?

Dessa kitt hittar du i klädbutiker och på Nelly bla.


133655-41





Kommentarer
Postat av: Pia L

Jo jag har provat och jag hade lite problem med ögonskuggan men om man drog bort överflödet så satt det bra sen. i övrigt tyckte jag produkterna var himla bra!

2006-11-23 @ 12:35:17
Postat av: charlotte

ok då ska jag testa det nästa gång. jag gillar iden. lätt och få det snyggt.

2006-11-23 @ 14:14:21
URL: http://glitzy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0