Ole Henriksen

Det här med skönhetsprodukter kan vara en djungel. Jag har länge nu använt  Ole henriksen. Efter att ha testat Decleor, biotherm och lancome så tycker jag om denna bäst.

Grundaren heter Ole och kommer från Danmark. Han har spa beläget i LA och många kändisar som bla Naomi Campbell, Renee Zellweger, Ralph Fiennes, Charlize Theron, Mark Wahlberg, Kylie Minogue, Mathew McConaughey för att nämna ett fåtal besöker hans spa flitigt.

De produkter jag använder är:
1234    
5

1. Ole Henriksen On The Go - Exh. Cleanser 510 kr för 355 ml.
    en skön tvättgel som lämnar en ren känsla efter sig.

2. Ole Henriksen Pick Me Up Tonic 510 kr för 355 ml.

3. Ole Henriksen Herbal Day Creme 510 kr för en burk

4. Ole Henriksen Pure Perfection 735 kr. 
5. Ole Henriksen All Purpose Aloe Vera Gel 450 kr
    Uppfriskande Aloe Vera gelé som är perfekt till hudtyper som blossar upp på grund av 
    stress,  alkohol,      kryddad mat, kaffe eller solbränna.

Vill du beställa dessa produkter i sverige kan du göra det här.

Eftersom jag sitter mycket framför datorn har jag en ansiktsspray från Dermalogica:

Räddare i nöden när huden känns som ett uttorkat russin! Under arbetsdagen, framför datorn, på flyget, efter rengöring och över make-up – när som helst kan du duscha över nödvändig fukt! Blandningen av fuktgivande aloe vera och lugnande lavendel känns mycket uppfriskande.

• Hygienisk spray som tillför fukt och fräschar upp efter rengöring eller närhelst vid behov under dagen.
• Verkar utjämnande på strukturen och ökar hudens förmåga att absorbera efterföljande produkter.
• Perfekt för män efter rakning som en lugnande after-shave-lotion.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0