del 14 - spain

image1145image1143






























Här kommer lite outfitsbilder från Spain.
TV: Tunika från ZARA
TH: Klänning från www.glitzy.se

Vi kom hem fyra i morse så jag är sådär halvseg idag. Ställde klockan så vi kan somna i tid ikväll eftersom vi ska upp och jobba i morgon. Ush så tråkigt. Hade gärna haft några dagar hemma innan det är dags.
Jag kan säga att det var en föjd att sätta sig i vår fina snabba bil i natt istället för den där FIAT punton som knappt gick framåt och hade man för hög fart i en kurva var man livrädd för att det skulle kränga ut i diket. Så i natt när jag fick sätta mig i bilen som jag är småkär i och bara gasa och skita i om vägen svänger eller inte. För det spelar ingen roll, den håller sig smetad på vägen.

Kommentarer
Postat av: Kelly

Snyggingar!! dior bikini har jag oxå...supersnygg! you got mail by the way :-) kram!!!

2007-08-20 @ 13:47:17
URL: http://kellybellybutton.blogg.se
Postat av: Anonym

så bruna ni är o vilken snygging du har ;)

2007-08-20 @ 16:22:20
URL: http://danajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0