Min blivande man, gay?

En liten böna skrev så här för ett tag sen:
seriöst vill du end up lookin like a man? träna då och då men du ska väl inte ha mer muskler än din kille.. inte för att jag har ett honom vet inte hur hans kropp ser ut men om han tänder på dina muskler e han nog bög =)
image1105
Så det jag vill visa med den här bilden är att jag inte är större än my man... och varför ska han vara bög för att han gillar en vältränad tjej? Det är ju inte så att jag direkt har mycket muskler. Men skulle jag bygga mer muskler så är det på gränsen att jag i mina ögon ser kvinnlig ut och även i min sambos ögon. Jag förstår inte alls resonemanget, men någon kanske gör? Please tell me i sådana fall.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Eh? Vem skrev något så dumt?
Dina muskler är snygga! Och inte alls för mycket. Hellre lite muskler än bara klen och mager.. Eller bara klen! :)

2007-08-03 @ 19:17:46
URL: http://tusse.tjejsajten.se
Postat av: Sofia

Eh? Vem skrev något så dumt?
Dina muskler är snygga! Och inte alls för mycket. Hellre lite muskler än bara klen och mager.. Eller bara klen! :)

2007-08-03 @ 19:17:53
URL: http://tusse.tjejsajten.se
Postat av: Lina

haha.. Är väl skillnad på miss fitness -eller vad det nu heter- och vara normal-tränad??? Eller man kanske blr Ftness om man tränar mer än 1ggr/v??

2007-08-03 @ 19:30:07
URL: http://www.liihna.webblogg.s
Postat av: jempa

ähh, det är bara vanlig tjejjig avundsjuka! Jag tycker du har grym kropp! =)

2007-08-03 @ 19:32:30
URL: http://jempa.bloggagratis.se
Postat av: Felicia

Åh suck. Din kropp hade folk dödat för, säkert det lilla "fettot" oxå!

2007-08-03 @ 20:39:27
URL: http://faceofbeauty.blogg.se
Postat av: Emily

Det var det dummaste jag läst på länge. Din kropp e ju skitsnygg. Men som någon ovanför skrev, tjejer e avundsjuka

2007-08-03 @ 20:45:53
URL: http://kantis.blogg.se
Postat av: Nina

Låter som avundsjuka i mina öron. Du är en snygg tjej , så länge du trivs med dig själv så är allt bra! Grym blogg!

2007-08-03 @ 21:18:20
Postat av: glitzy

ni är ju för gulliga, känns bra att få lite "kred" i bland hihi
puss på er

2007-08-03 @ 21:24:16
URL: http://glitzy.blogg.se
Postat av: Emma

Hmm, håller med, låter verkligen som avundsjuka!! Din kropp är ju grymt snygg!!

2007-08-03 @ 21:42:45
Postat av: jenny

nej men shit nu sitter jag o dreglar över din kille ;) fan vad ni är snygga båda två!! tjejen som skrev det där dumma är en sån som vill vara som du,ha motivationen att träna och må jevvligt bra. smicker kan anta konstiga former...jag tycker inte du ska ta åt dig, människan som skrev det där har ju inget liv för guds skull...

2007-08-03 @ 21:44:00
Postat av: Alexandra

Jag tycker du har jättefin kropp, men jag förstår samtidigt resonemanget. Jag tränar en hel del, men är rädd för att se för "buff" ut. Muskulösa armar går inte så bra ihop med tex ett feminint linne, det ser helt fel ut. Ingen som känner likadant som jag?

2007-08-04 @ 08:45:31
Postat av: missy

konstigt. är det snyggare att se otränad ut??? vältränad person (med eller utan synliga muskler)är alltid syggast. ser hälsosamt och äkta ut. by the way, dina muskler är verkligen att avundas (vet jag som inte har tålamod att gå på gym... men gärna svettas i joggingspåret)

2007-08-04 @ 10:40:04
Postat av: LiLu

Ja det där var det dummaste...
Menar du ser ju långt ifrån ut som ett muskelberg..Du är fit och har en bra kropp :) Och många tjejer är så oroliga för att bygga på sig och tror att de uppfattas som stora..man blir inte fitness-byggd för att träna med tunga vikter..(tjej fitnessen börjar tjejerna tyvärr bli allt större tycker jag)och appropå nån som kommenterade att vältränade armar inte går i hop med ett feminint linne, tycker ja är heelt fel, det är snyggt med tonade armar i alla lägen:) såå keep up the good work och bry dig inte om såna puckon:) ha en skön semester nu

2007-08-04 @ 10:55:19
URL: http://lilus.blogg.se
Postat av: Karin i London.

dumt. finns inget finare än en vältränad kropp - kanske inte en sån där maniskt choklad brun amerikansk 50-åring (haha, allt med måtta???), men du är ju ursnygg - jättekvinnlig!

2007-08-04 @ 13:39:56
URL: http://beetlebum.blogg.se
Postat av: camilla

Tror att hon som skrev det menade att man inte vill se ut som typ Terese Ahlshammar eller ngt. Tycker faktiskt inte heller att det är särskilt snyggt med för mkt muskler på en tjej, alla feminina plagg ser fula ut då.

2007-08-05 @ 06:52:04
Postat av: Agnes

Men hallå visste du inte att ens sexuella läggning hör ihop med hur mycket muskler ens partner har? haha vilket jävla pucko!

2007-08-06 @ 08:49:00
URL: http://sweetsensations.blogg.se
Postat av: Maria

Åh vad ARG jag blir! Du har tamejtusan den SNYGGASTE kropp jag skådat på mycket, mycket länge. Stor är du inte någonstans, bara fit!

2007-08-07 @ 06:21:22
Postat av: Pelle B

såja såja, nu ska vi inte skämma bort fröken Glitzy med alltför mycket cred... både hon och pojken är seriösa med sin träning och jag är lite imponerad av deras drivkraft! Ett snyggt par helt enkelt *skratt*

2007-08-08 @ 15:09:07
Postat av: ssson

HEJ. de va jag som skrev det och JAG STÅR FÖR DET.
för om du nu inte tog åt dig hade du inte gjort sån sak utav de eller hur ? :D som en tjej nyss skrev, "Tycker faktiskt inte heller att det är särskilt snyggt med för mkt muskler på en tjej, alla feminina plagg ser fula ut då."
att jag e fetto? haha så söt.. de kan väl inte du veta? :) if u only knew.
thank u and godbajs.

2007-08-09 @ 19:16:57
Postat av: milla

till ssson:
Om du nu tycker charlotte ser så himla stor ut med sina (skitsnygga) muskler kan jag ju tipsa dig om att läsa en annan blogg så du slipper titta på dem.
Keep up the good work glitzy!

2007-08-09 @ 23:08:36
Postat av: Tigertass

Varför är det så inrutat att tjejer i vårt samhälle SKA vara små, omuskulösa och onaturligt smala? Genom att träna regelbundet och äta rätt får man en snygg kropp, och mår bättre psykiskt än om man svälter sig själv och inte vågar träna för man inte vill se "biff" ut. Jag är något så GRYMT avundsjuk på dina muskler, så keep up the good work tjejen! =)

2007-08-10 @ 18:27:24
Postat av: glitzy

ssson : har jag sagt att du ar tjock? jag tycker inte det heller ar snuggt med for mycket muskler,man ska se feminin ut vilket jag tycker att jag gor.
jag tog upp det i bloggen for jag tyckte det var sa pinsamt skrivet bara och ville se andras syn pa det hela..haha

2007-08-11 @ 09:13:06
URL: http://glitzy.blogg.se
Postat av: Joysan

Resonemanget brukar vanligtvis stavas a v u n d s j u k a...rolig blogg förresten :o)

2007-08-20 @ 20:54:52
URL: http://www.rosagroda.blogg.se
Postat av: Victoria

Avundsjuka som många andra har skrivit. You're looking good, vad fan! Vältränad vill väl de flesta vara, så hon är säkert avis på dig och din karl ;) Det är jag. Haha :P Keep up! Bra blogg förresten!

2007-08-22 @ 09:55:28
URL: http://victorianordgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0