vinnaren...

...är ida. Det kom många bra åsikter och jag tror de flesta tycker likadant om frågan som ställdes. Jag måste nog skriva mer utförligt så ni förstår vad jag menar. Så klart folk är mer märkesgalna nu än förr, men folk är ju mer galna i allt som har med mode, inredning och skönhet att göra än förr. Det har ju bara exploderat och intresset går längre och längre ner i åldrarna. Men jag står fast vid min åsikt och hävdar fortfarande att folk fyndar mer idag, men kanske lägger mer pengar på ett par märkessoliar eller en märkesväska. Men när det kommer till kläder är jag övertygad om att de flesta handlar billigt på de stora modekedjorna. Och när jag pratar om märken menar jag inte Lee, adidas, sheapmonday osv, utan jag menar Gucci, stella, Kors, dior osv....

Priset är inte bestämt än, utan det kommer att visas i samma inlägg i morgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0