aminosyror

Jag har vänt på dygnet, somnar vid tre och sover till elva på dagarna. Inte bra, för jag har ingen och umgås mitt i natten. Hur som helst ska jag ta tag i mig själv nu och gå till gymet. Kanske ska passa på att sola lite, jag är superblek.

Det är en sak som irriterar mig, jag har slarvat med aminosyrorna. Jag sa att jag skulle börja ta dom regelbundet, men icke. Men det är för att jag har varit sjuk, bortrest osv så träningen har blivit så "hattig" Men oavsett om jag tränar eller inte är det bra att ta dom eftersom de ser till att behålla musklerna även när jag inte tränar. Jag ska nu på en gång gå och dricka de där äckliga syrorna :)


Kommentarer
Postat av: Maja

Hej :) En snabb fråga bara, vilken tid på dygnet är det smartast att väga sig för att få sin "riktiga vikt"? Gott Nytt År på dig :)

2007-12-30 @ 20:47:36
Postat av: glitzy

maja: direkt på morgonen innan frukost får du en rättvis vikt

2007-12-30 @ 23:37:59
URL: http://glitzy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0