Julklapp från Voodolls

image1690
I förrgår fick jag en julklapp från Voodolls. Det var Stella PoshStella som kom. Posh älskar att ha roligt! Hon vill dricka drinkar och dansa hela natten men är trött på inskränkta typer som tror att man inte är intelligent och framgångsrik bara för att man är snygg.

Stella Posh finns alltid i de rätta sammanhangen och är grym på att shoppa. Hon har näsa för stil och detaljer och köper alltid det som är helt rätt. Killar dras till hennes charm och attityd. Hon skäms inte för att dejta en handfull heta hunkar på en gång.

Stella Posh ger dig kraft att vara glamourös hela natten utan att ens bli bakis.

Den här dockan låter precis som mig mohahaha.

Nu har jag ganska många i min samling. Men jag har faktiskt aldrig aktiverat någon av dockornas krafter. Kanske ska testa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0