Utmanad

Käthe utmanade mig att lista sju önskningar. Här är mina just precis nu:

1. Att jag vann 25000 i månaden i 25 år.
2. Att Glitzy.se bara växer och växer.
3. Att jag får jobbet jag vill ha.
4. Att jag får en personlig kock som lagar supergod mat efter mina behov kalori- och fettmässigt.
5. Att vi snart åker på en lyxsemester.
6. Att vi snart gifter oss
7. Att hela min familj och vänner slipper sveda och värk

Jag skulle kunna fortsätta hela dagen lång. Men 7 var det och 7 fick ni. Jag utmanar er som vill:)
Nummer ett betyder inte att jag vill det mest. Ingen tanke bakom rangordningen altså.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh personlig kock skulle man ha. Inga mer beskymmer om
vad man ska äta =)

2007-12-09 @ 21:58:43
URL: http://www.modeskytt.webblogg.se
Postat av: bloggoutfits.blogg.se

Ta chansen att inspirera andra och låt dig själv inspireras...

Hur kommer du se ut på julfesterna i år? Dela med dig...

Skicka in ditt bidrag till [email protected]

Bidragen kommer att publiceras på premiärdagen den 13/12.

2007-12-09 @ 22:25:48
Postat av: Nelly

jag har skrivit ner mina sju önskningar med, ganska lika dina blev de. : ) men visst vill man ofta ha lika saker när man önskar.

2007-12-10 @ 12:13:13
Postat av: Byron

Här kommer mina 7 önskningar:

1. Att jag och min sambo får en bebis
2. Att jag och min familj får vara friska
3. Att jag får gifta mig med tjejen jag älskar
4. Att vinna 25 000 kr i månaden i 25 år
5. Att jag får ett bättre träningsår 2008
6. Att vi kommer att båtluffa i sommar
7. Att det finns snö i Sollefteå eftersom vi ska fira jul där

2007-12-10 @ 12:38:27
URL: http://bloggis.se/celadus
Postat av: Josefine L

1. Att bli oberonede av pengar
2. Att mina nära och kära få vara friska
3. Få flyt på min träning (är en periodare)
4. Få friska barn
5. Ja, en personlig kock hade inte vart fel
6. Köpa mitt drömhus
7. Att vi köper båten vi pratat länge om

2007-12-10 @ 19:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0