Internetfri dag

Oj, det har gått i ett idag. Först var vi & shoppade lite till lägenheten, solade, hem & montera upp 2 lampor & det tog tid kan jag lova då taket verkar bestå av superbetong:). Sen var det dags att handla mat, mitt i matlagningen ringde Madde & Jeppe & de ville komma över å se melodifestivalen & dricka lite vin. Jättetrevligt. Så snabbt fram med dammsugaren, in i duschen. Plingplong på dörren. Vi åt maten & hade trevligt. Skönt att sätta sig ned för första gången på dagen.

Nu är klockan 01.16 & jag kände att bloggen ropade efter ett inlägg:) I morgon tänkte jag publicera lite bilder hemifrån så ni får se vad jag pysslar med.

Sov gott om ni inte redan gör det. En del av er är förmodligen ute & svänger era lurviga

/kram en trött & sliten charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0