Som jag har längtat

I dag kom internet igång i den nya lägenheten. Det kanske har varit bra att det har legat nere, jag har fått massor gjort i alla fall. Men ack så jobbigt det är att vara utan internet. Man gör ju ALLT på internet.

Onsdag: Blev sjuk:(
Torsdag: Vi flyttade. Vi bar & bar & bar & bar, efter det åkte vi till IKEA & köpte garedrobsinredning, den var tung.
Fredag: Packa upp & shoppa lite till lgh
Lördag: Packa upp fler kartonger
Söndag: Fortafarande sjuk & lägenheten börjar ta form
Måndag: Hemma från jobbet & bakat sockerkaka. Och nu ska det bloggas för fulla muggar. Saknar gymet, hoppas jag är frisk i morgon så jag kan träna.

Kommentarer
Postat av: Sara

Gud vad roligt att flytta ^^, Vill också!

2007-02-05 @ 19:06:28
URL: http://outrageous.blogg.se
Postat av: Lazy Girl

mysigt att du är tillbaka...jag flyttar imorgon...jag har dock redan fixat internet i nya huset...hihi...hoppas det funkar!
XXX

2007-02-05 @ 20:32:16
URL: http://industrialview.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0