Hemma igen...

...och tillbaka på jobbet. Kom hem kl 3 i natt så jag är lite små mör i kroppen idag. Vem trodde att snuten skulle vara ute mitt i natten? Inte jag, men som tur var så fick dom oss inte, vi såg att de smög upp bakom oss så vi sänkte farten och de tröttnade efter ett tag :)

Jag tror jag slog nytt rekorn STHLM - Linköping, så mycket roligare att köra snabbt. Jag somnar om jag måste ligga och tuffa på i 110. Vår bil mår faktiskt inte bra av att köra sakta, han har sagt det. Och en snäll ägare som jag är så lyssnar jag på bilen och gasar på...

Vi har haft det rikigt bra i Boden, men skönt att komma hem, sova i sin egen sköna säng, gosa med mina små kissar och framför allt ta upp den nyttiga kosten och börja träna. I går åt vi pizza till lunch och hamburgare till middag och  lite godis och glass som mellanmål. Ush jag spyr på mig själv. Och det värsta är att jag har gått upp lite i fett igen och blivit mjuk och slapp. Men nu blir det hårdköra fram tills vi åker till Spain 4/8. Då jäklar ska jag vara i toppform igen. Självklart kommer jag dokumentera allt här. Kommer även föra matdagbok.

2 dagar kvar till semestern....

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag mår inte bra av att åka sakta... Så jag lyssnar på min kropp och gasar på! =P

2007-07-18 @ 14:35:48
URL: http://johanna84.blogg.se
Postat av: glitzy/charlotte

johanna: det låter bra det ;)

2007-07-18 @ 14:39:57
URL: http://glitzy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0