Inte så tjusig

Inte så snygg joggingsko, men nu handlar det om komfort och inget annat. Jag nämnde att jag får ont i skenbenet när jag joggar på bandet, dessa skor skulle vara lösningen, men till min besvikelse så fick jag ont idag också :( Ska nog gå tillbaka i morgon och se om jag kan prova något annat.
image959
20 min intervall på löpbandet, 12 min intervall på snurren.
Biceps

Matdagboken fortsätter(hyfsad bra dag):
Mackor till frukost (inte så bra)
Frukt
Kyckling och sallad
frukt
torsk och färskpotatis
gainomax
och nu ska jag nog ta en frukt innan sängen.

Kommentarer
Postat av: Dess

Hej =) Älskar din blogg!
Wow vilken kropp, ser så sund och frisk ut! Jag är sugen på beställa hem M by Madonna stuprörs jeansen och sett att du har på dig dom. Hur är strlk? Normala, lr bör jag gå upp/ner en strlk? Och är de jätte låga? =)
Kram
Desirée

2007-06-21 @ 06:26:34
Postat av: glitzy/charlotte

dess: tack för komplimangen...var det dig jag svarade i mailet ang. jeansen?

2007-06-21 @ 08:27:40
URL: http://glitzy.blogg.se
Postat av: Dess

Ja =)

2007-06-21 @ 09:24:47
Postat av: Dess

Ja =)

2007-06-21 @ 09:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0