Vinnaren

Denna tjeja vann tävlingen. Grattis grattis. Jag lottade fram vinnaren. Här har ni hennes svar på frågan om vad hon tycker om baddräkten:
Jag tycker att det är apfult med baddräkt! Har verkligen inte vant mig vid detta knepiga plagg än.
Men jag är inte den som är den....Jag kan nog tycka att andra kan vara fina i det OM man har en cool variant och OM man har den till ex shorts. kan jag gå med på den som "modeplagg". Men på stranden så funkar det bara inte. Jag tycker att den är till för barn och gamla. Varför skall en kvinna i sina bästa dar´klämma ner sig i ett stycke heltäckande blankt tyg som bara resulterar i att  man sedan har en blek mage att försöka täcka??
Nä fram me magen, oavsett form, och låt solens strålar göra sitt -för det är ju bara sommar en gång om året!
I rest my case.



Kommentarer
Postat av: S

Bra motivering :*

2007-06-20 @ 15:26:38
URL: http://sannadahlgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0