Från Rebecka till er :)

Det lyder så här:
Hej!
Jag säljer en svart M by Madonna skinnjacka i storlek 34, Maila [email protected] vid intresse.

Och nu ett meddelande från mig: När vi ändå är inte på Maddonas kollektion så tyckte jag den var trisst. Ok, den är stilren och passar de flesta. Materialen följer modet till stor del. Den fick mig inte att sitta uppe mitt i natten för att roffa åt mig plagg på H&M:s hemsida.

Men igår kväll blev jag överraskad. Jag var jag i en galleria och där står det en tjej med snygga jeans. Jag var tvungen att försöka se vad det var för några. Det stod ett M på skinnlappen. Jag gick till H&M på en gång och de fanns kvar i min storlek. 

Härligt att det äntligen är fredag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0