Godkänna kommentarer?

Jag förstår varför fler & fler bloggare väljer att godkänna kommentarerna innan de publiceras. Det finns alledels för många negativa avundsjuka människor där ute som hellre skriver elaka saker än snälla. Senaste offret kan ni hitta under outfits - tisdag.

Ska det gå så långt att jag också ska behöva godkänna kommentarerna för att jag inte vill ha att göra med de där tjurkärringarna?

Puss till er alla som är positiva & kan unna en annan människa lite glädje & framgång här i livet♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltid folk som skriver elaka saker på bloggar.Jag tycker du har fin stil!Enda grejen jag undrar om du säljer xs storlekar på shoppen? :)

2007-03-25 @ 19:04:50
Postat av: charlotte

anonym: ja mycket som är small kläder passar xs. det är ju öppet köp så det är ju bara att beställa & prova:)

2007-03-25 @ 19:05:53
URL: http://glitzy.blogg.se
Postat av: B

ok,tack :)

2007-03-25 @ 19:11:57
Postat av: charlotte

B: och maila gärna & fråga om det är något speciellt plagg du undrar över

2007-03-25 @ 19:13:50
URL: http://glitzy.blogg.se
Postat av: En annan Anna

Bry dig inte om sådana kommentarer. Vet att det är svårt att ta men vissa personer verkar bara kunna hävda sig genom att klanka ner på andra. Jag älskar din stil och dina inlägg där du blandar mode/heminredning och träning. Perfekt mix!

2007-03-26 @ 05:57:07
Postat av: Camilla

Håller med "En annan Anna"
Jag gillar dina kläder och tycker du passar i dom!
Att vara jätte smal för att passa i kläder kan jag inte riktigt hålla med Anna om. Jag har kanske några extra kilon nu men förut vägde jag 55kg till mina 180cm, det fanns inte många kläder som satt bra då

2007-03-26 @ 06:22:53
Postat av: cizzi

det finns folk till allt, det kan jag lova. tyvärr börjar detta fenomen bli allt vanligare vilket är synd. fattar inte hur folk ens orkar lägge ner eneri på att klaga.

2007-03-26 @ 10:46:56
URL: http://fitnessbloggen.blogg.se
Postat av: Jamie

Hej Charlotte!
Jag störtgillar din stil, det vet du nog vid det här laget, och jag älskar din blogg. Jag tycker du ser hur bra ut som, helst i dina outfits, så...Go girl!!
ha en bra vecka
Kramar
Jamie (med superfräscha vita tänder numera)

2007-03-26 @ 17:25:08
URL: http://lifeandstyle.webblogg.se
Postat av: Lazy Girl

jag har satt på den kommentaren bara för att jag fått kommentarer som varit väldigt personliga och handlat om saker om mig och mitt privatliv från människor som vet vem jag är in real life...jag raderar inga andra kommentarer...om någon vill klaga på mig så låt dem...jag till och med tycker det är kul...varför ta åt sig?! Ta inte åt dig glitzy...varför bry sig liksom?!!!

2007-03-26 @ 22:47:41
URL: http://industrialview.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0