My friends

I dag kom en present från Voodolls. De små rackarna var mycket sötare på riktigt än på bild.

Devil Baby kan vara bra att ha om jag vill ta ner någon dryg person på jorden. Det finns alltid någon man retar sig på.
Doctor Feel Good har omfattande kunskaper om uråldriga läkekonster. Han använder vit magi och goda Voodookrafter för att bota och skydda från sjukdom.
Angel valde jag för att hon kommer att se efter och vägleda mig.
 Healt Girl har en starkt vilja och ger aldrig upp. Hon tycker om att ha kontroll över sitt eget liv.
Är även målmedveten och försöker alltid ha en positiv inställning. Hon lever ett aktivt liv och praktiserar bland annat power yoga för att hålla sig i toptrim.
image802
Om hur man väcker en Voodoll eller hur man gör för att uppnå mål kan du läsa på deras hemsida. Jag ska faktiskt prova även om jag inte tror på hokus pokus. Jag vill fler till min samling. De är ursöta.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättemysiga!

2007-05-03 @ 09:36:03
Postat av: Sandra

de är riktigt coola!

2007-05-03 @ 13:02:59
URL: http://donnasandra.blogg.se
Postat av: Kelly

åh, fick du oxå :-) vad roligt! jag vill oxå ha fler, ångrar mig att jag inte valde att ta 4 st, min pojkvän ville ha en djävul..hihi

2007-05-04 @ 10:56:59
URL: http://kellybellybutton.blogg.se
Postat av: Lordmadmen

Very Good Directory !!!
Keep It Up.

2007-12-25 @ 20:16:00
URL: http://lordmadmen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0