Surfare?

Jag är ingen sufartyp och klär mig inte i den typan av kläder, men jag slår vad om att många där ute gillar stilen och till och med anammat den. Tänkte tipsa om ett svenskt märke:

Hört talas om Nord? De tillverkar surf/streetwear. Det är sveriges bästa surfare som står bakom och som gör riktigt snygga plagg, dam & herr. Det är jackor, hoodies, t-shirts, koftor och badkläder. De är kallvattenssurfare vilket innebär att de surfar mitt i vintern, i Sverige. Snacka om kallt :)


Nord grundades 2003 och deras filosofi går ut på att ta tillvara på det som är unikt med svenska surfare och deras synsätt till sin livsstil.

De har sedan starten fokuserat på att designa och tillverka snygga kläder och accessoarer för den svenska kallvattenssurfaren.

Kläderna är designade av ett gäng dedikerade kallvattensurfare som lägger fokus på kundens behov och krav.

Nord har sedan länge samarbetat med Sveriges surfförbund och är även en av arrangörerna av SM.

Nord säljs idag hos ca 50 återförsäljare runtom i landet, bland annat NK Sport.

Kolla in deras onlieshop, jag tycker t-shirts påminner mycket om roxy.
image1584


Kommentarer
Postat av: Kalle

Har sett hemsidan verkar grymmt kulmed surfing i Sverige!!

2007-11-23 @ 10:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0