Tävling

image1606
Dags för en ny tävling.
Skriv i kommentarfälter nedan vad som är bra eller dåligt med min blogg. Ska jag ta bort någon kategori, lägga till någon kategori, skriva mer eller mindre om något? Please help me. Ni har till och med fredag den 30/11 klockan 22:00 på er. Har du ingen blogg så skriver du din mailadress. Vinnaren kommer att lottas fram och kommer att presenteras på fredag eller lördag.

Ja just ja, priset, det är ett set med tandblekning från www.glitzy.se
Och ja, jag har testat det själv och det fungerar bra.

Kommentarer
Postat av: M.L <3

tycker inte du ska förändra någonting, kanske låter lite tråkigt, men jag tycker din blogg är bra som den är :)

2007-11-27 @ 21:09:51
Postat av: Landaria

Jag tycker inte du ska ändra något, en bra blandning. Kul att läsa om träning och få lite inspiration till träningskläder också. Trist att gå med "vanliga" träningskläder alltid.

Keep up the good work!

2007-11-27 @ 21:34:28
URL: http://landaria.tjejsajten.se
Postat av: Emelinda

Juklappstips till en kräsen karl skulle sitta fint i ett inlägg :) En karl som vägrar gå på ex. H&M och Dressman o handla, ska vara Peak o sånna fina grejer. Vad sjuttsingen köper man då i julklapp när man är fattig student?

Tandblekningsset, ja tack ;)

2007-11-27 @ 21:44:40
URL: http://emelinda.blogg.se
Postat av: Amanda

Jag älskar din blogg, tack vare blandningen av allt. Det är mode, det är smycken, det är recept och det är träning. Jag älskar det stora utbudet, som erbjuder välskrivna texter som ändå är lättlästa och roande tillsammans med fina bilder på en ursöt tjej som har en kropp som är to die for. Tycker inte det är något som ska läggas till eller tas bort. Din blogg är suverän, precis som den är :)

Kram!

2007-11-27 @ 22:01:20
URL: http://ifiwasyourwoman.blogg.se
Postat av: anna

Hej! Det jag älskar med din blogg är att du skriver och visar saker som man faktiskt kan köpa, inte bara dyra märkesväskor och det är alltid uppskattat.. Har faktiskt köpt många saker som du har rekommenderat! Och de har hållt den kvallité du lovat, mycket nöjd. Gillar även när du visar bilder ur ditt liv. :) Jag tycker att du ska sattsa på att visa upp svensk design så mycket som möjligt, eftersom vår modemarknad växer mer och mer. Nu ska jag internetshoppa, hoppas du har det bra! /Anna

2007-11-27 @ 22:22:34
URL: http://mydresscode.blogg.se
Postat av: Therez

Jag tycker om din blogg som den är. En lagom dos av det mesta. Fast träningen & kost är väl lite extra rolig att läsa om. =)

Åh det är alltid roligt att se hur andra bor och du verkar ha det jättesnyggt hemma. Kanske lägga ut lite från hemmet? =)

2007-11-28 @ 09:01:54
URL: http://www.therezz.blogg.se
Postat av: Moa

Jag gillar din blogg också, tycker att den är lagom ytlig och bra kombination på de olika kategorierna. Ibland kan jag tycka att det blir lite mycket utav träning men det är ju bara för att jag får sådan ångest för att jag själv inte kommer iväg till gymmet lika ofta...

2007-11-28 @ 09:02:23
Postat av: michelle

tycker att din blogg är superbra, läser den minst några gånger om dagen. det är en bra blandning utav allt, dina träningsinlägg ger iallafall mig grym motivation. Nu inför julen vore det roligt med lite annorlunda och roliga julklappstips. ha det bra, kramar

2007-11-28 @ 10:10:07
URL: http://michellevanworkum.blogg.se
Postat av: Caroline

Jag tycker din blogg är perfekt ! Du skriver om bra och roliga saker, man får tips och ideer från dej ! Har faktiskt blivit lite besatt av att läsa din blogg :D Ha det bra Kram !

2007-11-28 @ 10:57:59
Postat av: isabel

mer inredning! ni har så grymt snyggt hemma, har plöjt igenom den kategorin många många gånger, men vill ju ha lite uppdateringar!

2007-11-28 @ 11:00:12
Postat av: Miranda O.

Det som är så bra med bloggen är att du är så jordnära och att vi har liknande intressen. Jag kunde pga långvarig sjukdom inte träna på över ett halvår men kom igång med träningen i september i år och är nu FunkyKidz & BodyJam instruktör! Din blogg har varit en insiration när jag inte har velat gå å träna och sjukskriva mig från jobbet. Jag ser upp till dig då du verkar vara så målmedveten och sund med allt du tar för dig! Och nu till det som kunde förbättras... Jag vill faktiskt bara ha MER utav allt =) Det vore kul med lite längre inlägg då och då också, Jag har ju så lungt på jobbet dessa regninga dagar. BEhöver ngt att läsa!

2007-11-28 @ 11:30:32
Postat av: Jenny

Gillar din blogg jätte mycke.
Finns lite om allt möjligt.

Personligen älskar jag ju träning.
Skulle vilja ha mer tips på lite olika övningar man kan göra med hantlar eller hävstång tex.

Därefter mode, lite annourlunda modetips.
(som du har idag är kanon)
Plagg som kändisar haft på sig är kanon!
Som är inom rimlig peng,så klart.
:-)
Mer sånt!

Olika recept på nyttig god mat,gilar jag också. :-)
Det ska du fortsätta med!

2007-11-28 @ 11:41:09
URL: http://www.bebismage.blogg.se
Postat av: sandrao

lite lokala shoppingtips i linköping vore uppskattat :) linköpings guldkorn ;) annars ska du inte ändra nåt.en toppenblogg som jag besöker minst en gång varje dag!

2007-11-28 @ 13:58:15
URL: http://sandrao.blogg.se
Postat av: Nina H

Du frågade vilken blogg man inte klarar sig utan - DIN blogg! Du har en så bra mix av allting, kläder/mode, träning och också vardagliga saker. Ifall jag skall önska något mer, så är det nog mera bilder. Dvs bilder på dina outfits, vad du shoppat, tips om bra shopping och sånt. En annan rolig kategori är typen "Spara eller Snåla". Det är roligt att se bilder på kändisar och deras klädstilar, och sedan idéer hur man fixar stilen eller var man hittar liknande plagg billigare (förutom din fin fina Glitzy butik förståss!) :) Toppen blogg!!!

2007-11-28 @ 15:31:28
Postat av: emina

caooo!!!!!
jag tycker din blogg är jätte bra jag läser den nästan varje dag när jag inte har mkycket att plugga. du ger så mkt i din blogg som jag tycker e bra!!! både när det gäller träning, shopping, matrecepter,resor osv!!!
Du skriver om bra och roliga saker, man får tips och ideer från dej ! Har faktiskt blivit lite besatt av att läsa din blogg heheheh....Din blogg är suverän, precis som den är!!! försät så bara!!!

2007-11-28 @ 15:32:59
Postat av: Emily

Julklappstips hade inte suttit helt fel! Har världens ångest. Hade gärna sett mer inredning på bloggen också, är ett freak och då vi snart ska flytta hade det vart kul med tips=) Annars så är bloggen faktiskt fulländad och måste såklart läsas flera gånger per dag! Ha det så bra!

2007-11-28 @ 16:33:26
Postat av: Lina

Jag tycker din blogg är superbra som den är. Kul att du skriver mycket om träning oså :) man får mycket bra tips av dig! fortsätt blogga lika bra som du alltid har gjort :) Du får ha det så bra!

2007-11-28 @ 16:52:04
Postat av: Sarah

Jag tycker inte att du behöver ändra på något. Din blogg ger mig inspiration att träna, något jag gjort för lite på sistone. Men nu kan jag meddela att jag gått ner i vikt, mycketv tack vare din blogg. Mer receptskulle inte vara fel, har testat de recepten du lagt ut de har varit jättegoda!Gillar dessuto att du blandar det mesta i din blogg, inte bara träning. Fortsätt i samma stil!
Kram Sarah

2007-11-28 @ 18:55:36
Postat av: Alexandra

Din blogg har allt jag söker! Framför allt så har du blivit som en förebild för mig när de gäller träning, jag har alltid tränat och älskar att träna och du pusha mig på något sätt. Blandningen av allt, träningskläder, kost och att alla kan ha dåliga och bättre dagar när det gäller att röra på sig och att det är okej att ta en pizza ibland utan att ha dålig samvete. Din blogg har allt jag behöver just nu när jag vill försöka satsa på min träning, snygg på och utanför gymmet. Tack! Hälsningar Alexandra

2007-11-28 @ 19:55:57
Postat av: Tanya

Gillar din blogg väldigt mycket, Det jag gillar bäst med din blogg är nog när du skriver om din träning och dina matvanor. Du får en att vilja träna och äta rätt. Det som jag tycker saknas i din blogg är shopping tips.
MVH Tanya

2007-11-28 @ 21:24:43
Postat av: Lina

Det jag gillar speciellt med din blogg som man inte stöter på överallt är att du visar upp dina träningsoutfits! Det gillar jag.. Det är som att ta dagens outfit till en helt ny nivå ;) Me like!

2007-11-29 @ 08:57:42
URL: http://linaolsson.blogg.se
Postat av: Dessi

Jag skule ju gärna vilja komma med lite konstruktiv kritik (det är nyttigt för oss alla) MEN,saken är den att jag INTE kommer på något som jag tycker du bör ändra på! Många med mig ser jag=)

Varför gillar jag din blogg då?
JO,för att du har med MINA största intressen: MODE OCH TRÄNING!!!! Ilooooove it!
Jag tycker även det är helgrymt av dig att du är så ärlig i din blogg, det har jag nämt förut. Ett ex är att du faktiskt skriver att du en dag käkar pizza istället för att gå å träna. Hur underbart är inte det! Så känner vi alla ibland, men få vågar nog erkänna det.

Nä, de enda jag kan säga är: KEEP IT UP GIRL, WE´RE ALL LOVING IT!!!
Kram!

2007-11-29 @ 09:15:42
Postat av: Carro

Ingenting ska ändras :)

2007-11-29 @ 16:01:24
URL: http://carroheterjag.blogg.se
Postat av: Zana

Jag läser din blogg eftersom jag tycker att den är intressant och rolig. Den är modemässigt insiktsfull samtidigt som den är informativ gällande både nuvarande och kommande trender.
-Du verkar vara en modemedveten tjej samtidigt som du är ödmjuk, svarar på dina läsares inlägg, trevlig och dessutom uppdaterar du ofta som gör att man allt som oftast möts av ett nytt roligt inlägg när man går in här.
-Fin personliga stil är skön och enkel, precis som jag anser att min är. Oftast klassiska saker som har det lilla extra. Därför känner jag att jag många gånger kan identifiera mig dig gällande modet och det gör också att jag återkommer till din blogg varje dag.

Trots att jag älskar mode och allt vad det innebär känner jag inte att jag har möjlighet att lägga ut galet mycket pengar på kläder eftersom jag många gånger har andra saker att prioritera. Därför skulle jag gärna vilja se fler budgetalternativ. Kanske du kan fota lite när du är ute och shoppar billiga (de behöver inte vara otroligt billiga varje gång, mer som budgetfynd liksom) kläder?
-Dagens outfit är toppen som ger en själv inspiration till vad man kan ha på sig, fortsätt med den. Men den bästa kategorin är ändå inläggen om vad du shoppat, det är alltid roligt att se!
Tycker du gör ett väldigt bra jobb, forsätt med det!

2007-11-29 @ 16:05:03
Postat av: Jessica

Jag ÄLSKAR din blogg, blandningen av träning, kläder, smycken, recept och privatliv är suverän. Du erbjuder alltid intressant läsning. Dessutom dyker tävlingarna upp då och då, uppskattade guldkorn. Jag tycker att du kunde skriva om musik också. Vad du gillar för musik, vad de betyder för dig, varför osv. Som många andra så tycker jag också att du gärna får ge mer shoppingtips, både billiga och dyrare. När man läser en blogg söker man ju ofta inspiration :) Din blogg är JÄTTEBRA! Keep up the good work!

2007-11-29 @ 16:30:21
URL: http://jessicaeriksson.blogspot.com
Postat av: AMANDA

Jag älskar att du använder precis lagomt med text o bilder! o det är jättekul att se att nâgon skriver om hälsa o träning
:)
Fortsätt med det.
Dina tips är bra och du blandar mycket vilket gör att man alltid vill se vad som hänt nytt i ditt liv:)

2007-11-29 @ 16:40:14
URL: http://snowboarding.blogg.se
Postat av: Malin

jag skulle vilja se mer inredning! du har så sjukt bra smak och väldigt lik min.. vill få lite inspiration! och nu såhär i juletider hade lite julklapps tips inte varit helt fel! annars är din blogg jättebra, du varierar dig så bra :) fortsätt såhär!

2007-11-29 @ 17:15:52
Postat av: samanta

din blogg är bra som den är. :) jag tycker om den, och läser den varje dag, bra med shoppingtips och inspiration, vilket är enormt roligt att du ger en!

2007-11-29 @ 17:49:51
Postat av: Emilie

Gillar din blogg men tycker att den var lite roligare i våras. Vet inte vad som förändrats men nu känns den inte lika ........(någonting)

2007-11-29 @ 18:09:45
Postat av: Caroline K

Hej! Tycker bloggen är bra men allt kan ju bli bättre...eller hur? Att det är mycket mix av olika saker är super, då blir det mkt mer intressant att läsa och mer spännande med variation. När du lägger ut bilder på olika saker tycker jag är kul! Ibland kan det bli lite väl långa inlägg om du skriver om en viss sak, typ ett ämne så. Missförstå mig inte, det är intressant och bra skrivet men inget man orkar om jag latar sig i soffan lite med datorn i knät. En önskan är mer tävlingar i bloggen!!! Me like, för du har alltid så bra vinster...hahah! Kram

2007-11-29 @ 18:24:18
Postat av: Duesnyggast

Det bästa med din blogg är den regelbundna uppdateringen och dina dagliga outfitbilder. Efter som du varierar dina klädval väldigt mycket så är det alltid kul att se. Egentligen kan jag inte komma på någonting som är dåligt. Däremot skulle det vara kul att se mer av hur det ser ut hemma hos dig och så! Ha det bra! /MVH Jessica

2007-11-29 @ 19:14:28
URL: http://www.duesnyggast.blogg,se
Postat av: Ellen

Älskar ju din bligg.. sådet är svårt att hitta nackdelar ! Men älskar dina outfits... men lite väl mkt tränings outfits kanske.. Men, fortsätt som du alltid gjort, det är alltid bra ;)

2007-11-29 @ 19:18:33
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se
Postat av: Lotta

Jag gillar verkligen din blogg. Går in varje dag för att läsa vad du har skrivit. Vi har ungerfär samma smak när det gäller kläder och det har hänt mer en gång att jag har handlat något och sedan ser jag att du har tipsar om det i din blogg.Skoj, tycker jag. Du får också mig att gå till gymmet och styrketräna för det behöver jag aerobicbrud som jag är. Älskar susa fram över aerobicgolvet, men styrka behövs.Jag tycker inte du ska ändra på något fortsätt i samma anda och insperera mig med dina outfits,träning och din vardag.Må så gott. Du är bäst!

2007-11-29 @ 19:39:06
Postat av: [email protected]

Hej hej!
Jag läser din blogg varje dag ca 2 ggr för att kolla uppdateringar. Gillar extremt mkt att du uppdaterar ofta och har sådana här roliga tävlingar. Du är noga med dagens outfit och bjuder extremt mkt på dig själv vilket jag gillar. Bloggen känns personlig och du bjuder in oss alla till en underhållande blogg med bra blandning. Jag vet att du älskar träning och damn girl vilken jävla kropp du har, den är att dö för. Men jag som är en riktig latmask ;) kan ibland tycka att det är lite för mkt träning på bloggen. Inte så jag stör mig eller så. Är roligt att läsa det med, men om det skulle vara något så är det väl det. Men om jag ska vara ärlig så är det är väl mest ens egna små demoner som dyker upp och sätter hjärnan på högvarv om att man kanske borde ta tag i träningen, vilket faktiskt är positivt för ens egen skull. Tycker att hela bloggen är kanon och tycker du ska fortsätta i samma anda då det är din grej och det faktiskt dig och dina tankar som vi läsare har fastnat för.

2007-11-29 @ 19:54:43
Postat av: Hanna

Hej hej!

En trevlig blogg tycker jag att du har! Kul att se uppdateringar från Glitzy.se, nya ting som kommer in och så. Jag gillar även dagens outfit och att se vad du har inhandlat och var (då jag också bor i Lkpg). Tyvärr så spanar jag mest in bilder och skumläser bara texterna... Men har inget negativt att säga faktiskt! Trevlig "läsning" helt enkelt!

2007-11-29 @ 20:27:04
Postat av: Emilia

Din blogg är kanon och kollar in den flera gånger om dagen. Detta är en av de få bloggar där man verkligen för svar på sina frågor! Du har en lagom blandning av mode, träningskläder, träning och kost. Du har haft några inlägg med mode för killar, lite fler såna inlägg skulle lyfta bloggen ytterligare:)Jag tycker det är svårt att få inspiration till vad killen ska ha på sig och de finns inga bra bloggar om herrmode. Så med kategorin "för honom" skulle din blogg bli den optimala och tilltala ännu fler läsare:)

2007-11-29 @ 20:40:21
Postat av: Louise

Till en början gillade jag inte alls din blogg, jag blev deprimerad och inte ett dugg motiverad av alla dina bilder på dig när du skulle ner och träna. Själv satt jag hemma i soffan och segade medans du var nere och kämpade i gymmet. Sen började jag läsa lite om hur du också tappade motivation och tog lite små pauser (visserligen för att du var sjuk ibland osv.) och då blev jag, tro det eller ej, lite nöjd.. Sen blev jag mer än nöjd när du började skriva mer OM träna, och inte bara massa bilder på dig. Ett inlägg skrev du om träningsverk och kroppsfett, det tyckte jag var otroligt intressant. Så nu är din blogg för mig fulländad!! Fortsätter du dela med dig om din kunskap om träning är jag supernöjd. Sen älskar jag din stil
och din blogg, så FLER inlägg ;-)?

2007-11-29 @ 21:21:52
Postat av: Maja

Din blogg har massa bra kategorier redan, det är jättebra att du inte skriver om samma saker som alla hundratals bloggar gör och dessutom har du perfekt variation. Det jag tycker att det är för lite av är definitivt killtipsen. Din sambo klär sig snyggt så det hade varit riktigt kul att se snygga killoutfits tillsammans med dina. Smashing!

2007-11-29 @ 21:46:05
Postat av: jessica

jag gillar...
*när du skriver ned underbara matrecept, såväl nyttiga som onyttiga (har testat dem och längtar alltid efter nya)
*att du visar dagens outfit (med din personliga stil)
*att du visar saker du köpt
*träningstips då jag själv är lite av en soffpotatis
för tillfället...
*att din blogg känns personlig och att du bjuder på dig själv och din humor.

jag saknar...
*ingenting. du är toppen!

2007-11-29 @ 22:47:33
URL: http://vintagedarlingblog.blogspot.com/
Postat av: Frida

Tycker din blogg är kanon som den är, kul att den är så personlig. Men hade varit kul med mer bilder från ditt hem och inredningstips. Du får också gärna tipsa om bra julklappar till pojkvännen, mitt största problem just nu.

2007-11-30 @ 07:15:46
Postat av: Nelly

jag gillar att läsa om mode och resor i din blogg.
om träningsformer och diet, en riktigt bra logg.
jag gillar dina tips om vardag och skönhet
inget känns trist eller i allmänhet

det jag skulle vilja läsa mer om är herrkläder
och inredning, typ stilar och sängkläder
fortsätt med ditt glada humör och roliga upptåg
så kommer du inte att få dig en enda såg

; ) ; ) hiihihi...

kram

2007-11-30 @ 07:23:39
URL: http://www.donotletitfade.blogg.se
Postat av: Anna-Lena

de finns himla mycket bra med dig blogg:
*perfekt med bilder
*mode
*träning
*smink/produkter
vad som kan läggas till... hmmmm:
*.. tycker att din blogg är himla bra
kommer faktiskt inte på ngt.
keep up the good work:)

2007-11-30 @ 09:16:01
URL: http://annnalenna.blogg.se
Postat av: Indiemadmen

Thank you for the informative website

2007-12-27 @ 13:19:09
URL: http://indiemadmen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0