Torsdag gym

image1526
Bättre sent än aldrig, eller hur? Jag tränade faktiskt igår efter 2 dagars uppehåll. Jag var trött och sliten i kroppen så jag behövde det, annars hade jag bara brutit ned den istället för att bygga upp den. Jag tränade axlar och biceps. Ska försöka hinna träna idag också och då blir det nog lite förbrännign och triceps. Vi får se. Jag behöver verligen förbränna lite, men jag ska försöka squasha och spinna en gång i veckan nu. Det får nästa räcka tills sommaren närmar sig då det är dags att fixa till formen lite.

Min sambo åker bort över helgen så vi hade lite mys igår kväll med god mat, det blev oxfile, hemmagjorda klyftisar och köpt beasås samt bönor inrullade i bacon. Det var verkligen gott. Vi såg en bra film som heter Fracture. Den kan jag rekomendera.

Kommentarer
Postat av: linn

jag tänkte på en sak. Har för mig att du har visat nån bild eller skrivit om nån shake/gainer eller tillskott du tar. skulle vara jättekul om du kunde skriva lite om det och om vart du köper det och så! har kollar runt lite på internet men vet inte rikgit vad som är bra bra osv, vill byta ut fett mot muskler.

2007-11-09 @ 10:43:51
Postat av: Nelly

låter inte helt fel. kul att kommit igång med träningen.

nu har jag äntligen uppdaterat lite inne hos mig. hoppas du får en trevlig fredag! kram

2007-11-09 @ 11:34:36
URL: http://www.donotletitfade.blogg.se
Postat av: Sanna

Var inne och kikade i shoppen, vilka snygga träningskläder som kommer in! En fråga ang storlekar bara; kommer även de bara finnas i små storlekar som resten av sortimentet?

2007-11-09 @ 15:27:21
URL: http://www.metrobloggen.se/jagger
Postat av: glitzy

sanna: de kommer i small medium och large

2007-11-09 @ 15:28:09
URL: http://glitzy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0