god morgon

Vilken härlig lördag. Solen skiner och jag ska snart ner och träna:) Men först kanske jag ska springa ner på stan. Jag "behöver" nämligen en lite längre kavaj. Ja ni vet en lite längre, lite 90-tal. Jag tror Gina tricot har en svart som skulle passa mig alldeles utmärkt. Kavajen på bilden kommer från Christian Diors vårvisning i Paris. Så den sortens kavaj håller även i sig till våren. Vilken bra invistering jag ska göra haha.

Vad ska du göra idag? Nu måste jag skynda mig. Ska ju hinna till bröllopet i eftermiddag också. Det skulle vara lite pinsamt att komma för sent
image1340

Kommentarer
Postat av: johanna

God Morgon Tjejen!
Kavajen hade inte passat mig.. eftersom jag har ganska breda axlar och höfter så skulle jag se ut som ett kylskåp... det måste alltid vara insytt i midjan på mig fö att vara smickrande...

2007-10-06 @ 09:33:44
URL: http://hannisfashionista.blogg.se
Postat av: Linn

godmorgon!
jag ska på 50års kalas idag:P
ha en fin dag!

2007-10-06 @ 10:56:44
URL: http://linnruby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0