Många bilder blev det

image1394
Här kommer jag i tunnelbanan på väg till en dag full av shopping. Snubben i bakgrunden ville också vara med på kort.

image1386
Vad lycklig jag blev när jag fick se sephora. Som ett barn på julafton.

image1387
Jag grabbade åt mig en liten shoppingkorg för att shoppa loss ordentligt. Men till min besvikelse var Sephora i Rom inte alls lika bra som i USA. Men jag fick med mig tre saker i alla fall. Bilder kommer i morgon.
image1388
Vi bjöds på lite break dance på ett litet torg. Billy på bilden var bäst.
image1389
Ska jag eller inte?????? Har inte bestämt mig. Koftan kommer från Benetton. Me like a lot. Help me.
image1390
Märkesbutiker var inte svårt att hitta, de låg upprade en efter en. Här smygtog jag ett foto i Burberry butiken. De hade så sjukt snygga väskor. Men jag gillar inte deras väskor med de traditonella rutorna. Ush och blä. Just den här väskan kostar ca 16 000. Jag köpte den inte. 
image1391
Hänger lite utanför Gucci ;)

image1383
Efter en dags shopping var det dags för mat och vin. Till förrätt blev det bröd med olivolja och vitlök. Pizza till huvudrätt och en ljuvlig cheesecake till efterrätt.
image1393
Skål och bloss
image1392
Tillbaka på hotellet helt färdig och fötterna luktar tåfis.

Jag orkar inte redovisa här idag vad jag köpt, men jag kan säga att det blev lite D&G-shopping, LV-shopping, nike-shopping, zara-shopping mm. Bilder kommer i morgon. Klockan är nu 21.02 och jag är helt färdig efter en hel dags gående och ett par glas vin. God natt på er och sov gott.

Dagens outfit består av klänning från H&M, jacka redlablel och skor vagabond

Kommentarer
Postat av: camilla

Hej syrran!
Ni verkar ha det jättebra.
Den gråa koftan är snygg, köp den om du har ngr pengar kvar.
Kan du kolla om det finns att köpa den nya "mirakel" krämen No7 protect & perfect i Rom, finns inte att köpa i Sverige än.
Ha det så bra!
Kram från storasyster..

2007-10-14 @ 19:22:36
Postat av: Mamma o Pappa

Hoppas att ni har det riktigt bra i Rom!
I dag den 14:e fyller ju Jocke 30 år, och vi vill säga: Stort Grattis!!!!!!
Sköt om er!
Kram

2007-10-14 @ 19:52:20
Postat av: jennifer

oj, såg i inlägget innan att din baby fyller 30, grattis grattis jocke, ja må han leva..... hipp hipp hurra....!!
köp koftan challe, så jävla snygg, KÖP, om du har pengar kvar, tror du ångrar ihjäl dig annars....=0)
ha det så bra nu och njut för snart är ni väl hemma igen...
pöss o natti

2007-10-14 @ 20:05:05
URL: http://jenniferaandersson.blogg.se
Postat av: Kelly

Hej tjejen! Ser ut som att du har det riktigt bra! vilket hotellrum dessutom! :-) kramar från kalla sverige!

2007-10-14 @ 21:57:48
URL: http://kellybellybutton.blogg.se
Postat av: Jonna

KÖP koftan! *S* Så snygg!!

Å va jag längtar,ska själv till Rom i mars...en evighet tills dess jhu =( Jaja den som väntar på något roligt väntar ju aldrig för länge,hinner ju verkligen skaffa mig en shopping budget som heter duga!! =)

2007-10-15 @ 06:49:54
URL: http://navygirl.blogg.se
Postat av: johanna

Hej!

Köp Koftan!!!! SÅ snygg!!
Kisses

2007-10-15 @ 08:19:27
URL: http://hannisfashionista.blogg.se
Postat av: emma

vad roligt med shopping. ni verkar ha det så underbart där borta.

2007-10-15 @ 12:48:57
URL: http://emma86.blogg.se
Postat av: nadine

tycker du ska tänka på att du är en förebild för många unga tjejer...är det så passande att röka då?

2007-10-15 @ 12:56:15
URL: http://industrial.blogg.se
Postat av: kfv

Schyssta bilder, ni verkar ju supertrivas och det ska ni göra :) Ang rökningen som ovanstående har skrivit så tycker jag det är upp till var och en. Jag har inget emot att du röker på fotona iaf :) Have a nice day!

2007-10-15 @ 13:22:15
Postat av: Jag ska...

oxå till Rom i november!! Blir helt pepp nu när jag ser dina bilder...hur är vädret? Är lite nojig över vad jag ska packa med mig....ha det så bra!!

2007-10-15 @ 15:46:02
Postat av: denise

Du ser ut att ha d riktigt härligt med massa shopping ju:D

2007-10-15 @ 15:59:52
URL: http://danajs.blogg.se
Postat av: Tess

jättesnygg grå kofta verkligen! köp! :)

2007-10-15 @ 18:32:38
Postat av: glitzy

kfv: angående det nadine skrev så skämtade hon...läs hennes blogg. den är kul och iböand vet man inte om hon menar allvar, precis som det hon skrev ovan

2007-10-15 @ 19:29:14
URL: http://glitzy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0