To the gym

Nu ska jag bege mig till gymet snart. Tänkte även packa ner bikinin och bubbla lite idag efter passet. Åhh vad skönt det ska bli.  Uppdaterar här sen med outfit och vad som tränades osv.

Update kl 22:21
Hemkommen efter axlar och lite rygg.
Axlar: 3 set hantellyft, 3 set hantelpress, 3 set baksida liggandes på mage på bänk, 3 set baksida, bröstet mot knäna, 3 set lyft med raka armar åt sidan.
Rygg: 3 set latsdrag, 3 set "rodd" (kommer inte på vad den kallas), 3 set korsrygg. jag hoppade över 3 set rygg :)
avslutade med en halvtimmes bubbel.
image1354

Kommentarer
Postat av: Mi

Ja va roligt att du berättar mer om din träning! Det peppar verkligen!! =)

2007-10-08 @ 18:20:23
URL: http://misblogg.blogg.se
Postat av: Tesan

Så härligt!
Imorgon ska jag äntligen bryta mig upp och ta mig till gymmet efter en månads förkylning... Det komemr bli trögt!

2007-10-08 @ 19:03:23
URL: http://tesans.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0