Träning fredag

image1338
Vad kul det är att träna nu efter att jag har varit sjuk. Jag har fått en nytändning. Ska ner i morgon igen och träna :)
I dag tränade jag biceps och triceps. Mitt upplägg är lite knas den här veckan. Men nästa vecka ska allt vara som vanligt igen. Ska på bröllop i morgon för övrigt. Hoppas jag har något att ta på mig. Ska in och gräva i min garderob snart.

Biceps:
3 set stående hantelcurl 11 kg, 13,5 var upptagna ;)
3 set curl i maskin
3 set curl sittande i lutande bänk

triceps:
3 set sittande i bänk med bakåtlutad rygg mot cabeln med rep
3 set tricepspress med rak stång uppifrån
3 set liggandes på rygg med z-stång mot pannan

avslutade med lite korsrygg. har sån träningsvärk i benen idag efter igår så jag får nog avvakta med ett benpass på söndag

ha en skön kväll nu ska jag se Idol igen. Men vart e min favo Gynning?

Kommentarer
Postat av: kille från västkusten

Måste säga att du är riktigt träningsflitig :) Tyckte jag var duktig som tränade tre pass i veckan.... Väntar med spänning att få se dina fina skinnhandskar i kombination med en tjusig outfit. Tyckte dom var fina på förra fotot du visade så det blir nog ett inköp till tjejen. Det jobbiga är bara det här med storlekar men jag antar att de ska sitta ganska tajt? Tack annars för en rolig blogg som livar upp vardagen!

2007-10-06 @ 05:40:53
Postat av: Nadde

Usch vad jag hatar styrketräning! Det är så himla tråkigt. Dock måste jag erkänna att man känner sig så himla duktig efter ett styrkepass!

2007-10-06 @ 07:41:44
URL: http://glamourskvaller.blogspot.com
Postat av: glitzy

kille från...: ang. strlk. det har ju med fingrarna att göra. men satsa på 7 eller 7.5 om hon är "normal". det går ju att byta annars:) kul att du gillar bloggen :)

2007-10-06 @ 08:00:54
URL: http://glitzy.blogg.se
Postat av: Sandra

Hejsan! Har inte lämnat ngn kommentar här ngn gång, men tänkte göra det nu :)Din blogg är väldigt trevlig. Inspierande och rolig. Måste även säga att din stil är cool och dina träningskläder är fruktansvärt snygga.. :)
Keep up the good work.
kram S

2007-10-08 @ 09:42:46
Postat av: glitzy/charlotte

sandra: tack snälla du :)

2007-10-08 @ 09:43:32
URL: http://glitzy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0