Jakten på jackorna fortsätter

Det är inte svårt att hitta en snygg jacka i år. Den saken är säker. Önskar att jag hade obegränsat med pengar så jag kunde köpa dom alla :)

Den här Ullparkasen i grått från H&M gillar jag mycket. Skulle gärna ha den hängandes hemma. Huvan är avtagbar vilket är ett plus. Den hat fickor med tryckknappar fram och dragsko i midjan och nedtill. Något längre bak. Supersnygg. Och den kostar endast 598 kr.

En liten dyrare höstjacka kommer från Cacharel i grått filttyg. Du kan beställa den på shopaholic för 3780 kr. Jackan är sydd i vackert formad balongmodell, har trekvartsärm och band kring midjan. Jag tycker den är superfin. men lite dyr för mig.

Kommentarer
Postat av: Desirée

Parkasen från H&M ser riktigt snygg ut. Jag skulle också vilja ha en, men frågan är hur praktiskt det är att den är i ull..

2007-09-20 @ 14:14:03
URL: http://desires.blogg.se/
Postat av: johanna

Jag gillar också den grå ifrån H&M. :)

2007-09-20 @ 18:45:08
URL: http://hannisfashionista.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0