Träning

Vårt internet låg nere i går så det var därför jag inte skrev något. Jag var faktiskt och tränade ben igår och det känns i dag kan jag lova.

Kanske ska ta och summera mitt avslutade projekt: komma i min bästa sommarform någonsin. Ni kan se slutresultatet här. På två veckor var den borta med vinden. I och med att semestern började tog jag en paus från träningen (drygt tre veckor) och började äta precis vad jag ville.

 

Jag hade önskat att magen blivit lite hårdare, fast och andra sidan så slappade jag lite på slutet J. Nya tag nästa år.

 

Jag har nu tränat i drygt en vecka efter uppehållet och det är kul. Men förbränningen får vänta ett tag till. Hinner inte med just nu. Styrkan kommer först. Maten bryr jag mig inte om, ser bara till att äta när jag ska. Men jag märker att jag blir mer trött när äter lite mer ?skräpmat? så jag försöker hålla mig till vettig mat just för att jag ska må bättre.

 

Jag ska även börja utesluta mjölkprodukter. Jag är lite halvkass i magen om man säger så ;) Så jag hoppas att det ska bli bättre nu :)


Jag tror jag ska fortsätta med mina träningsinlägg här i bloggen. Så ni som är helt ointresserade kan hoppa över dom:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hade du inga bilder på slutresultatet?

2007-09-03 @ 16:12:37
Postat av: glitzy

anonym: glömde ju..nu finns det en länk i texten

2007-09-03 @ 16:29:25
URL: http://glitzy.blogg.se
Postat av: Frida

Hej hej! Jag gillar din blogg, mer träning och mat tips gör absolut ingenting. Kram!

2007-09-03 @ 16:42:04
Postat av: Ulrika

Hej. Gillar din blogg jätte mkt. Gärna mer tips om träning och mat. Inspirerande!

2007-09-03 @ 17:13:49
Postat av: Anonym

tyckte du kom i sket bra form ^^ tänker ha dig som förebild nu när jag ska börja "deffa" ordentligt inför thailand resa i jul :D

2007-09-03 @ 17:18:35
Postat av: Dessi

Här hoppas inget över! ;D

2007-09-03 @ 18:05:02
URL: http://www.dessi.se
Postat av: jenny

Gillar din blogg enormt mycket =) Mkt tack vare dina inlägg om träning! =D eftersom jag själv är väldigt intresserad =)

2007-09-03 @ 18:44:23
URL: http://anewbeginning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0