på väggen


Tvbänken fick all min uppmärksamhet igår kväll ända fram till 23.00
Det var inte bara. Det skulle borras hål, såga stora runda hål, såga fyrkantiga hål osv. Allt för att alla sladdar skulle dras emellan, underifrån och ovanifrån. Meningen var att vi endast skulle ha högtalarna på bänken, men nu valde vi att sätta den bärbara datorn i skåpet och behövde därför ett tangentbord. Eftersom dekodern står i skåpet var vi tvugna att ha en dosa vars "strålar" går igenom dörrarna. Så det blev en hel del elektroniskt skit som fick hamna på bänken.

Min sambo kanske blir upprörd nu när jag säger skit. Vi har faktiskt köpt världens mest avancerade tangentbord. Jag litar på Jocke så säger han det så tror jag på honom. Dosan är också ganska frän, knapparna lyser och man kan styra varenda apparat med den. Komplicerade grejer det där.

Jag har altså köpt tre stycken lådor från Ikea som heter Bestå, sedan köpte jag högblanka vita luckor på Ikea som också heter Bestå. Sedan vara det "bara" att montera ihop det och upp med det på väggen.

Nu ska jag åka och tvätta bilen. Jag har vårkänslor och längtar efter sommarfälgarna som förhoppningsvis åker på i morgon. I can't wait!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! Hur mycket fick du ge för tvbänken? Alltså lådorna och luckorna bara.. De blev skitsnyggt! Är själv sugen på något liknande!

2008-04-07 @ 22:03:51
Postat av: kim

jag har ett likadant tangetbord.

hur flashigt som helst :)

2008-04-09 @ 18:32:59
URL: http://kimfriis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0