sur på blogg.se

Det har bara strulat sedan de flyttade bloggen till den  nya plattformen. Det är ingen idé att blogga när det är så här. Tänkte dra igång en tävling men det går ju inte eftersom man inte kan klicka på inläggen så man kommer vidare för att kunna kommentera.

Jag  vet inte vad blogg.se problem är och jag skiter i vilket just nu. Bara de ordnar min blogg.

Snart kommer mina tjejer och då blir det fest. Min man är i västerås och kikar på lite byggning och fitness. Två dagar is to  much for me så jag stannar hemma och festar isället.

Outfits, tävlingar och ja ni vet kommer att komma så fort bloggen är sig själv igen. 

Hoppas ni kommer sakna mig.

Tjyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0