träning måndag

Åh fy fasen vad jag drog ut på det. Jag somnade till och med i soffan för andra gången i dag innan jag tog mig ner till gymet för att träna 30 min. Jag är så sjukt trött idag, men idag skulle jag sätta igång så det var bara att släpa sig ner till gymet. Att jag inte har varit där på tre veckor gör det lite extra segt. Men nu efteråt känns det bra. Jag är igång :)

Jag tog en före bild i garaget. Jag spänner magen här och ändå ser man knappt några rutor. Men vänta ni. Ni kommer få en update varje vecka ;)

Eftersom jag inte tränat styrka på så länge kommer jag fokusera mest på det den här veckan för att få upp pumpet lite och komma in i det igen. Sedan komer jag gå ner i styrka. Kanske träna 3 set på varje muskel en gång i veckan och öka konditionen. Här är det viktigt att jag fyller på med aminosyror så jag inte tappar muskelmassa.

dagens första och snabba pass:
3 set hantellyft
3 set hantellyft med raka armar
3 set baksida axlar

3 set latsdrag (rygg)
3 set en rygg övning jag inte kan förklara :)

en liten mjukstart helt enkelt!

dagens mat:
frukost: 2 grova osötade mackor med lite smör på + en kalkonskiva och en skiva lightost. gröt ska det vara egentligen men jag hann inte i morse.
mellis: banan
lunch: världens äckligaste sushi på engelbrektsgatan i Göteborg.
mellis: banan
middag: soppa och lite grillad kyckling. kycklingfilé är bättre men jag var lat igen. allt sånt här slarv kommer stramas upp mer och mer.
mellis:efter styrkan gainomax
blir nog en frukt innan sängen.


Kommentarer
Postat av: Kfv

Det verkar inte vara några större fel på din mage. Den är ju riktigt slimmad vilket är en komplimang...

2008-04-08 @ 07:20:46
Postat av: glitzy

kfv: mer slimmad ska den bli hihi

2008-04-08 @ 08:52:01
Postat av: Form

Shit vilken mage! Jag skulle dö för den! Har du ingen bild på dig från innan du började träna om man säger?

2008-04-08 @ 17:55:56
Postat av: glitzy

form: nej. jag har ju tränat hela mitt liv så jag har alltid haft rutor mer eller mindre

2008-04-08 @ 18:19:43
Postat av: Lotta

Fast du får se det som att du är nu innan hårdträning och diet bra mycket fitare än de flesta =)

Själv funderar jag på att satsa lite pengar på att ha en PT på nåt pass imellanåt, några synpunkter på det??



Have fun in Göttelaaboooorrrrggg... ser jag dig skriker jag!

2008-04-08 @ 21:21:18
Postat av: glitzy

lotta: ja kanske det, men jag jämför mig inte med någon annan än mig själv :)



jag kan bli din pt. Ok? jag gillar inte pt som finns på gymen. ska du anställa en pt ska du anställa en som kan. någon känd som har bra refernser. jag anser att man slänger bort pengarna annars

2008-04-08 @ 21:51:37
Postat av: Form (igen)

Jag förstår! Ingen "före"-bild från tiden innan du börja gymma då? Tänkte på en bild innan du började "bygga muskler" så att säga men de kanske du började med tidigt.

2008-04-08 @ 22:20:32
Postat av: Lotta

Lätt!

Kommer du till Älvängen typ en gång varannan var tredje vecka???

skratt

Eller kan man bli coachad via nätet???

Det hade ju varit helt lysande faktiskt.



Klart man bara skall jämföra med sig själv.. alla ser ju olika ut så det är bara dumt att jämföra med någon annan =)

2008-04-09 @ 20:05:33
Postat av: Emma N

Du ger mig verkligen motivation att träna! :-)

Och det tackar jag för.

2008-04-11 @ 15:18:41
URL: http://nordstromemma.blogg.se/
Postat av: Marina

hehe, din mage där är mitt mål nu ;) du har riktigt läcker kropp :)

2008-04-21 @ 22:33:19
URL: http://.adrenalinerush.blogg.se/
Postat av: glitzy

marina: kör hårt :)

2008-04-21 @ 23:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0