gratisBio.se


Jag är inte mycket för såna här sidor där man ska få saker gratis och man ska värva medlemmar hit & dit. Men nu har jag sett på olika bloggar att de har fått en iPhone, nintendo wii, presentkort, biobiljetter osv. Då blir man ju lite sugen på att gå med.

Jag är nu medlem i gratisBio för att jag också vill "få" saker gratis. De flesta av er kanske redan är medlemmar? Men om ni inte är det tycker jag att ni ska gå med :)

Brukar man handla på internet kan man klicka på en länk genom dom så får man poäng på det man handlar. Det finns hur många sätt som helst att tjäna poäng på.

Kommentarer
Postat av: Maddie

Vilket tjat!

Jag förstår mig inte på den där sidan!

2008-08-03 @ 15:13:35
URL: http://madlajn.blogg.se/
Postat av: Alex

haha, såg du att jag har varit inne på sidan ? :P

2008-08-05 @ 22:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0