I am alive

Jag är hemma i Linköping igen. Jag har i stort sett jobbat med glitzy.se sen jag kom hem vid 18-tiden. Det har varit lite mycket ett tag nu och det har resulterat i tryck över bröstkorgen hela dagen. Jag ringde min friend R som ställde upp på massage. Allt har släppt och jag känner mig nervarvad nu. Tack R för att du ställde upp så sent på kvällen.

Nu ska jag dra några blogginlägg så ni inte blir allt för missnöjda med mig, sen göra lite beställningar till glitzy.se och sen blir det att mysa lite med min honey.

I morgon kväll drar jag till Stockholm igen för att kolla in Saga Lovas modevisning. På dagen ska jag minsann träna för första gången sen i fredags. Illa när jag inte hinner träna :(

Kommentarer
Postat av: Linda

Du verkar ha fullt upp!

2008-08-13 @ 23:17:37
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0