lite lite shopping


kanske ska ta och visa er vad jag köpte i spanien? inte för att ni har varit speciellt nyfikna, men min blogg och jag vill visa er.

det blev väldigt lite shopping den här gången faktiskt. en ny höstjacka från zara blev det, mycket nöjd med den, vid i halsen, korta ärmar och lite A-formad. Me like. Solglasen kommer också från Zara. Eftersom jag är expert på att tappa bort dom så har jag slutat köpa märkesbrillor och håller mig till billigare. Challe har blivit lite mer ekonomisk än innan.

köpte ett armband som har gått sönder ungefär 1000 gånger på en vecka och sist men inte minst en reebok tröja som har en lite knapp på sidan om halsen som gör det där lilla extra. Hittade den på en outlet utanför palma.

ja det var allt gott folk

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Snygg tröja!!

2008-08-26 @ 10:23:55
URL: http://shopaholicvickan.blogg.se/
Postat av: Charlotte Johansson

Klart vi vill se vad du har köpt.. jag gillade den vita tröjan mest... Dock solglasen på en tät andraplats... Hoppas ni hade trevligt!

2008-08-26 @ 12:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0