mer bilder


Jag är lite sur idag. Jag hade planerat att pressa som bara den idag eftersom det är sista dagen:( En vecka är för lite, tror det blir 2 veckor nästa år igen. Jag är sur för att solen är borta. Va fan är det om? Åkte till grannstaden för att kolla om solen var framme vid havet, men icke. Så nu sitter jag här och surar. När jag har suttit klart här ska vi åka till en Nike Outlet. Hoppas den är bra så jag slipper sura mer idag.

Hur som helst så är inte allt på topp idag, fick mens inatt så jag ser ut som en ballong och har världens mensvärk. Men jag gillar apoteket här. De har bra grejor. Glömde smörja mina tuttar igår så de är rosa, inte så stylish.
Men en positiv sak är att jag och geten har kommit en bit på vägen i vårt förhållande. I dag fick jag mata henne utan att hon var rädd, äpplet älskade hon, men potatis var tydligen inget som var högt upp på listan. Tycker inte man ska vara så kräsen när man är hemlös.

*nästan allt kläder utom det blå linnet kommer från glitzy.se*

Vi ses i Sverige i morgon!

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

Fan va jag blir res sugen=)





KRAM

2008-08-22 @ 17:08:49
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag älskar hur du lägger upp dina bilder =P

2008-08-22 @ 20:00:20
URL: http://youneedtobenicer.blogg.se/
Postat av: Maria

Du är så jävla rolig!! Tack för sköna asgarv.

2008-08-22 @ 20:42:32
URL: http://marialoving.blogspot.com
Postat av: Minna

jassåååå!! smygträning??? he he antar att det betyder att det blir match igen vid första bästa tillfälle... För ni vill väl ha revansch???? he he.

Puss!!

2008-08-22 @ 22:22:44
Postat av: Anonym

Hm glitzy tävlingen? har den redan avgjorts? den om den blåa klänningen? HAr jag missat vem som vann. Ser juh iofs att du är ute å reser men hitta inget i bloggen...

2008-08-23 @ 18:07:23
Postat av: Petra

Hej! Skit snygg Lindsey Lohan blus du har på dig på bilderna. Tänkte beställa en men undrar om jag ska beställa en svart till hösten? Är blond som du men det blir kanske inte lika snyggt med den ljusa när brunheten försvinner. Eller vad säger du? Tack på förhand!

2008-08-25 @ 16:06:05
Postat av: glitzy

petra: love it ;) ja du, vilket som faktiskt. båda känns rätt i höst och ditt hår är fint till båda

2008-08-25 @ 23:00:05
URL: http://glitzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0