saga lova



Kom hem för en liten stund sen från Saga Lovas modevisning i Stockholm. Jag och Carro brände över vid fem och var hemma vid halvtolv. En snabbvisit kan man säga.

Jag har mobilboggat, men det verkar vara några timmars försening på det just nu. Så man kan ju säga att inläggen hamnar i fel ordning :)

Modevisingen var trevlig, man fick lite färgglada muffins innan showen började.

Det var mycket pastellfärger, korta ben på shortsen, höga midjor, korta jackor och toppar med volym i och gärna med lite rynk på ärmarna. Min kamera dog när jag hade tagit 2 kort. Filmade lite med mobilen och klickade bildern med den men de blev sådär som ni kanske ser.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh saga lova som alltid brukar ha så mkt fint!

2008-08-15 @ 10:37:46
URL: http://johannarodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0