dagens I-landsproblem

Jag har ett stort problem. Det är en fest i STHLM på fredag som jag hemskt gärna vill gå på(klicka på bilden för att se inbjudan) På lördag morgon åker jag till Göteborg för att shoppa, gå ut & käka och bo på hotell. Hur ska jag få ihop detta så jag kan göra både och? Det är mitt I-landsproblem idag mina vänner.

Visst, jag kan åka upp på fredagen & vara nykter & köra hem. Eller vara kvar, fest & åka hem tidigt som attans. men då kommer jag vara skittrött hela lördagen & det kommer förstöra resan lite. Hmmmmm jag får sova på saken

(klicka på bilden)

Kommentarer
Postat av: Joakim

? Du blandar ihop dagarna. Fredag är festen och gbg är lördag. Du la dig nog lite för sent igår.

2008-12-02 @ 08:34:33
Postat av: sandra

du har koll du, givetvis är skorna från vagabond :)

2008-12-02 @ 08:39:41
URL: http://sandrao.blogg.se/
Postat av: elli

Flyg från Sthlm till Gbg på lördag morgon?

2008-12-02 @ 17:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0