fredag

Fan, jag är sjuk igen. så därför har jag tagit ett moget beslut och vilade från gymet idag vilket jag inte brukar göra. om jag har tur går det tillbaka. det har lixom inte brytit ut helt ännu. jag har knappt varit sjukt det senaste året men nu minsann är jag sjuk hela tiden. blir galen. vill träna!

nu till dagens outfit. i dag kom 2 paket med 3 par skor. I love them all. Det ena paret har jag på mig och de kommer från Sneake Steve och är köpta på shoenation.se. mer om dom sen.
tee & kofta stylein från glitzy.se
en avklippt pennkjol från Acne.

Kommentarer
Postat av: julia

jag tycker nog mest att du är krasslig och sjuk hela tiden och skippar gymmet ganska ofta...eller "släpar" iväg dig till gymmet. varför inte se det som något positivt och roligt. typ "nu ska jag äntligen ner till gymmet, ska bli så härligt!".

2008-12-19 @ 19:47:40
Postat av: Anneli

Jag har också haft en helt sjuk höst, bokstavligt talat. Tre ggr sen i september har jag varit knockad av förkylningar och det är inte vanligt. Hinner bara komma igång och träna nån vecka och sen är det dags igen att snora, ha skallebang och vara helt slut. Enormt frustrerande...Det kanske är nåt i luften=)



Krya på dig!

2008-12-19 @ 20:00:20
URL: http://jammla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0