så jävla bra


vi var ju på Alter bridge igår som ni vet. Jag är inte deras största fan, men de hade några låtar som var sjukt bra. Just den på filmen var helt sjuk. Nu när jag lyssnar på youtube blir jag besviken för den är 10 gånger bättre live. Oh maj gad säger jag bara, killen har en av de bättre rösterna jag hört och vi ska inte tala om gitarristen(ni måste lyssna på hans solo) Mart Tremonti som är en av de tre bästa i världen.

Kolla in broken wings, hur snygg är inte sångaren i videon? Open your eyes är också värd att lyssna på.
Men den bästa av de alla är In loving memory, får rysningar av den. klicka på play så får ni se. vill ni sjunga med finns texten här.


Kommentarer
Postat av: Kelly

fan fan fan fan...hur kunde jag missa dem! säg till nästa gång de lirar, jag får gåshus av deras låtar! åååh

2008-12-12 @ 12:08:53
URL: http://www.kellybiddle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0