tjejer...

Först måste jag ju faktiskt presentera vinnaren av de randiga tröjan från glitzy.se, EMMA. GRATTIS

Förra året fick ni skicka in era nyårsoutfits, tänkte köra samma sak i år igen
Men det blev ganska mycket jobb för mig så om ni vill vara med får ni fixa bilderna själva innan ni mailar in dom.
Bilderna ska vara 300 pixlar höga, absolut inte bredare än 500 pixlar, 200-300 är rimligt. vill ni ha med era bloggadresser får ni skriva det på bilden precis under bilden innan ni sparar den.

Jag kommer lägga in alla outfits i morgonkväll. Jag vill ha era era bidrag på mailen innan klockan 16, nyårsdagen. Ni mailar bilderna till [email protected]

Priset är en gold button top från glitzy.se. hur jag kommer utse en vinnare har jag inte bestämt än.

Kommentarer
Postat av: linnea

gott nytt år

2008-12-31 @ 13:55:53
URL: http://christinalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0