träning söndag


idag blev det endast kondition eftersom jag kört igenom kroppen redan. jag joggade 4.5 km på bandet och efter det blev det 3 set mage i magmaskin. jag har träningsvärk från benpasset i tisdags fortfarande. hoppas den är borta till tisdag så jag kan köra mitt nya benpass igen.

de nya shortsen köpte jag på stadium idag, 149 kr. Jag verkligen älskar dom. Modellen är perfekt och tyget med hål i gör att de andas bra.

när man ska komma igån och träna, gå inte ut för hårt. som idag joggade jag bara 2.5 km för att jag inte rört på mig på länge och det är dumt att knäcka sig själv på en gång. är det för jobbigt kan man lätt tappa suget inför nästa gång

Kommentarer
Postat av: nanna

Hello!

Undrar om det är okej att jag länkar hit o har med din "luciabild" på bloggen? Blev så peppad av den bilden :)

2008-12-14 @ 20:27:14
URL: http://metrobloggen.se/missnilsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0