wii fit


syrrans minsta unge fick Wii fit i julklapp. det är sjukt roligt. just här rockar jag rockring, man ska rocka så mycket man bara orkar på tid & dessutom fånga de som kommer flygandes i luften.

nu till outfiten, nya trosor från björn borg med en lysande björne på skinkan, ni kan se han till vänster, trycket lyser igenom lite. underställ i form av ett par trekvartsbrallor och en tröja från gina. jävligt läckert enligt mig. till mitt försvar hade jag varit ute i kylan innan och blev så varm av att spela wii så jag var tvungen att ta av mig de övriga kläderna:)

Kommentarer
Postat av: sandra

Ha ha faktiskt en väldigt snygg outfit !!

Vi har oxå wii fit och jisses vilken träningsvärk jag hade i magen efter att rocka rockring. Men kul är det.

2008-12-26 @ 11:17:08
URL: http://sandrasfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0