lördagsmys

image2078
Lillan är lätt vår mest keligaste katt här hemma. I dag myste hon i husses tröja. Jag har också myst/däckat i dag. Vaknade upp med världens mensvärk. Den här gången var det så jävligt att tabletterna inte hjälpte. Jag höll på och bli galen. Kommer på att vi har riktigt starka grejor hemma med morfin som jag fick efter en operation en gång. Jag tar en sån och sedan var det godnatt. Jag blev helt väck och inget annat än sängen var ett alternativ. Kanske ska ta en till nu? Då kommer jag sova tills någon väcker mig i morgon ;)

Efter att ha sovit väldigt länge kändes det bättre. Så nu ikväll har vi ätit gott och kikat på det pinsamt dåliga melodifestivalen och sedan en bra film efter det. Dagens outfit är inget att se. Jag har strosat omkring i mina mest sunkiga myskläder. Ju mer slitna desto skönare är dom, eller hur? Nu är klockan ett och jag känner hur värken är på väg tillbaka i ryggen. Ska nog ta och krypa till sängs nu.

Sov gott bitches


Kommentarer
Postat av: Camilla, Finland

du e inte den enda som lider av mensvärk... klarar mej inte heller utan medicin. o inte räcker det med nåt svagt! nej nej... doktorn har skrivit ut så starka att dom fäller elefanter... :P

2008-02-24 @ 09:13:31
URL: http://biggirl.blogg.se
Postat av: Nelly

jag håller med om att mello bara var pinsam. tycker det blir värre med åren. : s

2008-02-24 @ 09:33:09
Postat av: Malla

Hej hej!

tankte bara tipsa om att använda en vetekudde runt magen/ryggen vid mensvärk. Det brukar jag använda + tabletter, men kudden lindrar ju på en gång!

2008-02-28 @ 21:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0