en lång list

jag hatar listor men ibland kan jag inte stå emot. svara du med.

1. När gick du upp idag?

11.00

2. Diamanter eller pärlor?

dum fråga, diamanter så klart
3. Senaste filmen du såg på bio?

hm, heart break kid med carro tror jag. går så sällan på bio nu när det finns så trevliga sidor på internet.

4. Favorit-TV- program?
kollar knappt på tv, men miami ink kanske
5. Vad åt du till frukost?

2 onyttiga mackor med ost och smör på.
6. Vad är ditt andranamn?

Maria

7. Din favoritmat?

hm, vart ska jag börja? sushi, rådjurssadel med potatisgratäng, pappas spättagratäng osv
8. Vilken mat gillar du inte?

Fiskbullar, lever och blodpudding ger mig spykänslor
9. Favoritchips?

Lantchips med gräddfil smak
10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?

min egenkomponerade

11. Vilken bil kör du?

mercedes slk 350
12  Favoritmacka?

vitt bröd med smör och ost

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag kan du bara inte med?

Oärlighet

14. Vilka är dina favoritkläder?

mysbyxor och myströja

15. Om du fick åka vart du ville på semester? 

någon tropisk ö och gifta mig

16  Favoritklädmärke?

har inget, bara det är snyggt är jag nöjd
17. Var vill du dra dig tillbaka?

så långt har jag inte tänkt än, men på något varmare ställe i alla fall
18. Favorittid på dagen?

kvällen

19. Var är du född?

Karlskoga tror jag? eller är det örebro? mamma hjälp mig

20. Vilken är din favoritsport att se på?

utförsåkning kanske

21. Coca Cola eller Pepsi?

Coca cola ZERO

22. Fotboll eller ishockey?

hockey
23. Pedikyr eller manikyr?

Pedikyr

24. Vad ville du bli när du var liten?

stridspilot

25. Bästa barndomsminnet? 

när jag ramlade i en bäck och satt mig på ett grodyngel? haha nej jag vet inte.

26. Varit i Afrika?

Ja ush. Men jag åker gärna tillbaka fast till en annan del av afrika

27. Nånsin rullat in någon i toapapper?

nej nej

28. Varit med om en bilolycka?

om det räknas med att bli påbackad så ja, annars nej
29. Favoritdag i veckan?

Lördag
31.Favorit-snabbmatsrestaurang?

hatar snabbmat så jag har ingen

32. Äger du en cykel?

Ja

33. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?

just nu i burberry för de har en väska jag vil ha

34. Läggdags?

elva-tolv
35. Senaste personen du delade en middag med?

Jocke & christer
36. Vad lyssnar du till just nu?

en snarkande kisse i mitt knä

37. Hur många tatueringar har du?

2



Kommentarer
Postat av: Nelly

jag håller sååå med om punkt 15. : ) men du, sushi är ju lite av snabbmat. ; )

2008-01-21 @ 09:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0