bright


Inte längesen berättade jag om mina pigmentfläckar. Jag har en längre tid funderat på att beställa night bright och daybright från dermalogica. Jag har nu bestämt mig och gjort en beställing på ebay. Det var en tjej som fick mig att beställa. Hon skrev och tipsade mig om dessa produkter, hon har nämligen själv pigmentfläckar och dessa hjälpte tydligen bra. Vem vet, jag kanske slipper laser eller kemisk peeling i höst?

Day bright:
Denna trippelverkande formula skall användas dagligen för att motverka uppkomsten av pigmentfläckar orsakade av exempelvis ålder, solexponering eller hormonell obalans. Solskyddsfaktor 15 skyddar mot UV-ljus och Dermalogicas unika Brightening Complex, med elva olika växtextrakt, verkar utjämnande på hudtonen. Den friskt citrusdoftande cremen ger huden en fräsch lyster och skall appliceras över mjukgörande dagcreme.

· Balanserar ojämn pigmentering.

· Manipulerar med ljus och skuggor för att skapa en klar, lystergivande effekt.

• Skyddar mot UV- strålar och motverkat ytterligare pigmentering.

Night bright:
En bärnstensfärgad gel med maximal dos av Dermalogicas unika Brightening Complex i kombination med vitamin C och mjölksyra. Produkten skall verka under natten och har en utjämnande och blekande effekt på pigmentfläckar orsakade av exempelvis ålder, solexponering eller hormonell obalans. Dessutom motverkas uppkomsten av nya fläckar Appliceras på ren hud, under mjukgörande nattcreme.

· Balanserar ojämn pigmentering och ger huden lyster.

• Lättabsorberad, fuktbindande gel.


Kommentarer
Postat av: y

Hej! Jag har också pigmentfläckar o blev rekommenderad dessa produkter men min hudterapeut sa att man får mycket bättre resultat om man kör "kuren" efter sommaren då man inte får så mycket sol på sig..till dess kör jag med solfaktor 30 i hela ansiktet...bara ett tips!

2008-07-13 @ 09:18:12
Postat av: Chaosophia

Har också problem med pigmentfläckar, och undrar om du hörde något om de bara hjälpte mot mörkare fläckar och inte fläckar som tappat pigment? Är det mörkare fläckar du tyvärr har fått?

2008-07-13 @ 10:27:23
URL: http://chaosophia.blogg.se/
Postat av: glitzy

y: ok, jag fortsätter nog efter sommaren också :)

Chaosophia: jag har fått mörka pigmentfläckar och det är dom det hjälper mot

2008-07-13 @ 12:16:54
URL: http://glitzy.blogg.se/
Postat av: Emilia

Kul att kunna påverka lite :P hoppas det funkar lika bra för dig som för mig.

Och så får jag väl förresten tacka för tipset om din ebay-store där du köper dina dermalogicaprodukter, beställer alltid mina grunkor därifrån nu också.

Lycka till!

2008-07-13 @ 20:37:54
Postat av: Tessan

Hej!



Jag har fått pigmentfläckar i mitt ansikte. Är det där som du oxå har?



Jag ska oxå beställa och prova men som ni skriver bättre att köra efter i sommar.



Tusen tack för tipset!!

2008-07-13 @ 20:55:37
Postat av: glitzy

tessan: ja i ansiktet

2008-07-13 @ 22:58:10
URL: http://glitzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0