träning måndag


inte har man mer tid över för att man är ledig inte. snarare tvärtom.

jäklar vad bra det gick på gymet idag. jag körde 40 min intervall på rotexen. jag hade laddad iPoden med en massa bra technomusik som gör att man bara trampar och trampar. men de sista 10 min höll jag på och ramla av av trötthet.

jag avslutade med 3 set i magmaskinen. i morgon åker jag till sthlm i några dagar, men jag får använda naturen som mitt träningsredskap. vägrar att betala 100 kr för att träna en gång. en principsak.

Kommentarer
Postat av: Linda

jag fattar inte hur du pallar att gå till gymmet varje dag!!

2008-06-23 @ 19:25:20
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: glitzy

linda: inte jag heller :)

2008-06-23 @ 19:43:01
URL: http://glitzy.blogg.se/
Postat av: angie

Yo tjejen!!

diggar din blogg som fan.jag ska flytta ifrån Sverige och har nämligen några gratis träning på sats och Balance så du kan ha när du är i Estocolmo.

Så vill du ha dem så är dem dina,maila mig p [email protected]

Tjing tjing!

2008-06-23 @ 22:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0