träning söndag


Resturang tre dagar den här veckan. Inte bra. Men nu är jag hemma igen och det är dags att ta tag i maten så nu blir det grillad kyckling och sallad.

Inte alls sugen på att träna idag. Helst ville jag bara ligga hemma och mysa med kissarna, men jag tvingade mig ner och jag körde 30 min intervall på rotexen. Mycket förbränning blir det till veckan med tanke på hur lite det blev den här veckan.

På bilden ser ni mina nya jogginskor som jag ska stoppa i den där lilla nike/mac-grejen i. Vi får se vilken dag jag ska testa den. Man sätter altså den där saken på bilden i skon, en annan grej i iPoden och sen ger man sig ut och springer. När man kommer hem kopplar man in iPodgrejen i datorn och vips så ser du hur du har sprungit osv. Ska visa er när jag har joggat.

Kommentarer
Postat av: VintageRetroPrinsessa

coool grej hoppas att den funkar bra ;)

2008-06-08 @ 20:51:19
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejhej.

hur gick det egentligen med din fettmätning del 2? nyfiken på hur det gick och funderar på att göra en mätning själv (om jag nu vågar ta till mig resultatet...)

2008-06-09 @ 09:57:22
Postat av: glitzy

anonym: ja den kommer. ha rinte haft tid. men jag tror den blir om ett par veckor

mvh charlotte

2008-06-09 @ 17:03:45
URL: http://glitzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0