träning tisdag


I morse var jag och Felicia och tränade. Eller jag tränade och bitchen tittade på. Hon hade sovit för lite inatt och var grinig och omotiverad.
6 set axlar, 6 set biceps och 6 set rygg. I morgon bitti blir det triceps och bröst. Jag tänker nog jogga lite på bandet också. Skiter i om foten är svullen. Det var riktigt skönt att få lite tryck i kroppen igen. Det blir nog styrka hela veckan.
Hotellfrukosten var bra, hittade ett hyfsat nyttigt bröd som jag la keso och kalkon på och en smoothie till det. Till lunch blev det en sallad på McDonalds. Jag ska ut och äta med en kund sedan och det kanske inte blir så där toppennyttigt. Vi får se.

Kommentarer
Postat av: Anna

Cool bild i alla fall :o)!

2008-06-03 @ 21:49:37
URL: http://fitnezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0